Słodko się rumienisz księżniczko- powiedział z lekką chrypką.
-Co? Ty jesteś Harrym Stylesem? Czy to ja jestem ślepa?-powiedziałam z niedowierzaniem.
-Haha, skąd ja wiedziałem że tak zareagujesz... Dobra a teraz miałem Cię wyruchać tak?
-Ha, zapomnij skurwielu! Przyszedłeś tu tylko po to?!-Krzyczalam ze złością, bo nienawidze jak jakiś skurwiel tylko chce wyruchac dziewczyne a potem zostawić.
-Słuchaj głupia szmato, muszę wygrać ten zakład więc skul pysk i nie pyskuj!
-Jaki zakład?-zmarszczyłam brwi czekając na odpowiedź.
-Założyłem się że Cię przelece, co w tym takiego dziwnego?-zapytał unosząc brew.-prychnełam na jego odpowiedź.
-Więc ile jestem warta?!- zapytałam powstrzymując łzy.
-Dwa piwa i paczke fajek, to będzie najlepsza nagroda w moim życiu.- wepchnął mnie do środka i rzucił na łóżko przyciskając moje nadgarstki do łóżka.
-Zostaw mnie pojebie!-łzy spływały po moich policzkach.
-Zamknij się Szmato....- powiedział ze złością i uderzył mnie w policzek, przy tym zdejmując moje białe jeansy.
-P-proszę z-zostaw mnie!-krzyczałam dławiąc się łzami, po chwili puścił mnie..
-Ja, ja przepraszam Ronn! Nie wiem co mi się stało!- powiedział a ja ubrałam swoje spodnie nadal płacząc.
-Prawie mnie zgwałciłeś we własnym domu!
-Ja poprostu...- nawet nie zdążył dokończyć a ja weszłam mu w słowo.
-Ty co?!! Chciałeś poprostu wygrać zakład tak?! Powiedz to! Powiedz mi to prosto w twarz!
-Kurwa Ronn!- powiedział biorąc mnie na ręce i wrzucając do bagarznika swojego czarnego Ferrari. Byłam za bardzo bezbronna żeby się bronić czy wyrywać......~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak myślicie gdzie Harry zawiezie Ronnie?
3 Rozdział i już Dramaa! XDD
Rozdziały będą krótsze a częściej się będą pojawiać ;))Rebeca xxx
CZYTASZ
Fuck You Bitch. |H.S
FanfictionRonnie Green to przeciętna uczennica studiów, która na swojej drodze spotkała przystojnego wokalistę z burzą loków- Harrego Stylesa, Harry założył się z kolegami że ją zaliczy a potem zostawi, jednak Harry nie spodziewał się że Ronnie nie jest taka...