Telefonum çalmaya başladı , arayan Ekin di ama onunla en son dün tartışmışdık o yüzden açmadım . Bir mesaj geldi " Başak telelefonlarımı açmıyorsun ama bilki ben çok üzgünüm , dünkü tartışmamız o ucuz kız yüzünden di evet ama gerçekten onunla hiç bir bağlantım yok "
Mesajı okuyunca bir anda sevindim, Ekin 'in o kızla konuştuğunu görünce haliyle sinirlenip tokat atmıştım ama şuan çok pişmanım , her neyse hemen öz kardeşimden daha değerli birini aradım yani Burcu ' yu o zaten mevzuyu biliyordu , sadece mevzunun yanlış anlaşılma olduğunu söylicektim .
Aradığımda Burcu ağlıyordu , bende çok tedirgin oldum . Hemen Burculara gittim , Burcu da Mete yi başka bir kızla görmüş aynı benimki gibi ama o ağlayarak gitmiş . Hemen ben Mete ' yi aradım , benimkiyle yani Ekin le çok yakın arkadaş olduklarından her zaman hep beraberler , Mete her zamanki gibi " Başak Burcunun tarafında olmayı kes haklı olan benim olayı anlamadan , dinlemeden çekip gitti " dedi.
Burcu baya bi üzgündü Burcu nun en sevdiği şey selfie çekmekti hemen eline telefonu verdim ve ona sarılıp bir selfie çektik . Bu arada Burcu sarışın ben esmerdim , aramızdaki tek fark buydu huylarımız ve zevklerimiz bire birdi . Sonrasında Burcu yu. Alıp alışverişe çıktım 2 mizde alışverişe bayılıyoruz , Burcu aceleden yanına para almayı unutmuştu. Bende ona alışveriş yaptım, böyle şeylerin bizim aramızda lafı bile olmaz .
Tam o sırada hani derler ya " İnsanın istemediği ot burnunun dibinde bitermiş " bizimki tamda öyle oldu o uyuz kızı gördük Eda yı hem Ekin ' i hem de Mete ' yi elimizden almaya çalışıyordu . Burcu yu tutmasam gidip kıza dalıcaktı . Ama bunun yerine güzel bir plan yaptık . Eda nın aldığı tüm elbiseleri defoluya çevirdik kim bilir eve gidince neler yaşamıştır yazık .
Her neyse biz alışverişimizi bitirip yemek katına çıktık , ve Eda nında peşimizden geldiğini gördük biz yemek yerken yan masamıza oturup bi erkekle beraber yemek yiyordu , bu kızın gerçek sevgilisiymiş bizimkileri sadece okulda kullanıyomuş . Biz şok olduk ilk başta ama sonra beklenir dedik haliyle , Her neyse Burcu mutluydu en azından , Burcu biraz yemesine düşkündür " buradan çıkıp tatlıcıya gidelim " dedi . Bende onu kıramayıp tamam dedim. Oradan kalkıp tatlıcıya gittik , ben bir tavukgöğsü yedim Burcu da profötorol yedi . 2 mizde çok yorulmuştuk , eve döndük ben bu akşam Burcularda kalıcaktım . Burculara gittik annemi arayıp haber verdim ilk başta sonrasında Burcunun odasına çıktık ben kolay , kolay uyumazdım ama o kadar çok yorulmuşumki yatağa uzanır uzanmaz uykuya dalmışım . Sabah uyandım ama bilin bakalım ne oldu size bir resimle göstereyim hemen ⬇
Burcu bana süpriz yapıp köpek almış 💞 köpeklere bayıldığımı çok iyi bilir her neyse ben biraz köpeklerime alıştım onları gezdirmeye çıkarıcaktım Burcuyla evet o anıda resimlicem Burcu benim fotoğrafçım olur bu arada 😂😂
Ay yiyicem bu köpekleri çok seviyorum yaa 😇 her neyse bu günüm böyle geçti . Bu arada Mete de köpeğimi çok sevdi :)
1. BÖLÜM BU KADARDI UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR .