Het is al een week sinds de wijzen verdwenen zijn. Iedereen heeft de hoop verloren. Steeds meer mensen sluiten zich aan bij de AWR Squad. Behalve twee jongens. Hun zijn niet lui en zijn opgestaan. Opnieuw gaan deze twee jongens opzoek naar de wijzen.
'Jason kom op, doorlopen.' Schreeuwde Oscar 'Als we willen dat de wijzen terug komen moeten we dit doen!' Jason neemt een slokje van zijn laatste Mountain Dew 'Oke, lets do this!' Jason doet zijn Dipper pet op en Oscar en hij rennen door. Jason begint ineens rare woorden te roepen. 'AHMAR LATAR ENZO!' Een grote flits en een knal! De drie wijzen hun geesten staan voor Jason en Oscar. 'Oscar... Jason... wel...' Enzo de Wijze werd onderbroken door Jason 'Het is Jason en Oscar' Enzo zucht en gaat veder 'Jullie proberen weer de community te redden?' Enzo word weer onderbroken maar dit keer door Oscar 'Er is geen één community' zegt hij. Enzo kijk boos maar gaat gewoon veder 'Wij. De drie wijzen zijn er niet meer. Niet meer in onze gewone form. We zijn vermoord door Snapking en Armoo.'
'A-a-a-a-armoo, wat is dit ritueel wat je doet met Famke?' zei Job 'Dat heet nou wiepen kill' antwoorden Armoo 'Heb je dat nog nooit gedaan kill?' Job schudde met zijn hoofd 'Nee' 'Wacht kill, je mag dit wel even overnemen ik ben toch super moe kill' Job begon te blozen 'Wacht, hier neem wat monster energy kill' Job dronk ervan en begon als een gek te wiepen zoals Armoo dat noemde. Alles flitste zo snel voorbij en voor Job het wist lach hij naast Famke in bed. Hij liep naar een spiegel en zag dat hij blond haar had. 'Is goeie kill' zei hij. Job schrok, hij voelde zich een echte man.
Word vervolgt.