5

322 28 10
                                    

Jakimś cudem, gdy weszliśmy do klubu przepchałyśmy sie z Emmą pod scene. Może nie dokładnie pod samą scene, tylko tak 2 metry od niej, jak wiadomo fanki bywają zawzięte, więc bardziej wpychać się nie chciałyśmy.
Zanim koncert sie rozpoczął czekaliśmy jakieś 20 minut, z tego co prowadzący mówił, jeden  chłopak sie spóźnił, co skutkowało przesunięciem delikatnym koncertu. Najgorsze było potem..

Charlie
/Jakaś godzina przed koncertem/

-Kurwa- powiedziałem siarczyście, gdy po raz kolejny nie udało mi sie wykonać kickflip'a. Cała magia tego triku polega na kopnięcie deski po uprzednim wyskoku, aby obrociła sie o pełne 360° dokoła swojej osi, a gdy deska upadnie na ziemie powinnienem na nią wylądować, ale ja za cholere nie umiem jej wyczuć.

-Ey! Skaterze, za godzinę mamy koncert- Usłyszałem z drugiego końca hali.
-Przecież wiem, nie musisz mi co 30 minut przypominać.- wywracam oczami i otrzepuje sie z kurzu.
-Mam nadzieje, bo ostatni raz tu dzisiaj przychodzę, by cie zawiadomić- Mówi Leo z nudzonym głosem.
-Jestem starszy chyba znam sie na zegarku i potrafie sie nie spoźnić? - prycham.
-No ja mam nadzieje- Rzuca po czym wychodzi.
Jest o rok młodszy, a zachowuje sie jakby był o tyle starszy.(Od autorki : wiek jest zawyżony na potrzebe ff)
Postanawiam sie posłuchać chłopaka, ale zważając na fakt, że mam jeszcze godzine, postanawiam postanawia wziąć prysznic nie moge wyjść na scene zakurzony, co jak co, ale parkiet po ktorym jeździmy jest nieźle zakurzony.

Wychodząc z pod prysznica z zawinietym ręcznikiem na biodrach zerkam na zegarek i godzina mnie za razem szokuje, jak i przeraża. Za 10 minut mam koncert, a ja nawet bielizny  na sobie nie mam.
Chwile potem,gdy zobaczyłem co słychać na tt, ruszyłem szybkim krokiem po ubrania, o mało nie tracąc kawałka materiału zakrywającego moje dolne partie ciała.
Ubrałem czarne spodnie, czarną koszule i czare vansy, a włosy po prostu raz niedbale przeczesałem dłonią i już po chwili byłem gotowy wyjść z pokoju.

-
Cześć :33 i o to 5 rozdział
Jak sie podobał zostaw gwiazdke i komentarz- motywuje mnie jak kopniak.
Teraz pytania :
1.Potrafi ktoś zrobić dobrą okładke?
2. A jak nie, czy to co jest w mutlimediach (mojego autorstwa fotoszop xDD ) obrazek, nadaje sie na okładke?

Have a nice day all Xx




To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 21, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Angel. |Charlie Lenehan|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz