M-am trezit devreme cam pe la ora 6 . M-am dus la baie , am făcut un duş scurt ,apoi mi-am verificat temele . Am stat pe telefon cam un sfert de ora .Cred că deja e ora 8 . Am coborat la micul-dejun foarte fericită . Mama mi-a pregătit clatitele mele preferate cu ciocolată . Tata ţinea în mană o farfurie cu fursecuri , tot cu ciocolată ,iar fratele şi sora mea aveau fructe şi lapte . A fost perfect . Sunt gata să plec la şcoală . M-am întalnit cu Sofy şi cu Phill . Am mers pană la o cafenea şi ne-am întalnit cu David care îsi savura ciocolata caldă . Eu am comandat o limonadă cu gheaţă , Phill şi-a luat şi el , iar Sofy un suc de portocale . Am plecat toţi la şcoală . Sofy şi David au plecat înainte , şi am rămas eu cu Phill . Deodată Phill a observat că zambeam :
Phill- De cand zambeşti aşa de mult ?
Eu- Aaa , cu mine vorbeai ?
Phill- Da !
Eu- Păi...Şi deodată mi-a pierit zambetul şi am început să plang .
Phill- Dacă plangi din cauza mea să ştii că îmi pare rau !!!
Eu- Nu , nu plang din cauza ta !
Phill- Păi atunci de ce plangi ? Îmi poţi spune , ştiu să ţin secrete !
Eu- Pai...părinţii mei mi-au serbat ziua de naştere ieri , care normal este maine . Am fost tare fericită în acel moment ţinand cont că nu prea comunicam între noi , iar apoi mi-au spus că trebuie să plece la mătuşa Elisabeth pentru una-două săptămani , pentru că e bolnavă , ia Peter şi Maya au trebuit să plece la facultate , iar acum sunt singură !
Phill- Păi şi cu cine stai acum acasă ?
Eu- Cu bunica Tiana ! şi deodată , Phill răsuflă uşurat , nu ştiu de ce !
___PERSPECTIVA PHILL___
Ce bne că nu e singură acasă , ar fi putut să vină hoţii sau ceva de genul . Ma simt aşa uşurat ! ......hmmmm....Am o idee !!! O să o întreb dacă o lasă bunica să venim şi noi la ea şi să dăm o petrecere în pijamale maine şi să îi serbăm şi ziua , tot fiind sambătă !!! OK aşa am să fac !!!
___PERSPECTIVA MEA___
Mă simt mai uşurată că am spus cuiva , dar oare Phill nu o se radă de mine ??? nu cred , el e un băiat drăguţ şi sigur nu va face asta , DA AŞA ESTE !!!
Am ajuns la şcoală , am intrat în clasă unde ne aşteptau Sofy şi David . ............................Am stat pe ganduri toată ziua : "Dacă părinţii vor fi nevoiţi să stea mai mult , ce mă fac , nu pot să stau atata timp doar cu bunica Tiana , e plictisitor !
S-au terminat orele . Am ieşit cu prietenii mei din clasă , iar apoi Phill mă întreabă dacă mă lasă bunica să îi invit la o petrecere în pijamale . Am sunat-o şi ea a spus că putem . Ce fericită am fost că Phill a venit cu o idee atat de faină . Deci sambătă o să am o petrecere cu prietenii mei . URRAAA !!!
Eu- Phill , merci pentru idee !
Phill- Cu plăcere !
___PERSPECTIVA MEA___
Iar apoi l-am înbrăţişat , iar cand i-am dat drumul era roşu la faţă , defapt şi eu cred că eram. Sper ca nu s-a supărat pe mine ,nu am vrut să fiu nepoliticoasă . Să fiu sinceră chiar mi-a plăcut cand l-am înbrăţişat ..... ce tot spun ? a fost o simplă îmbrăţişare , dar a fost draguţ ..... aaaaaaaa .....nu mai contează ! Dar totuşi cred că îmi place de Phill !
___PERSPECTIVA PHILL___
M-am simţit foarte bine cand m-a imbrăţişat , a fost aşa fain cum m-a îmbrăţişat ,parcă aveam o pisicăîn braţe.......CRED CĂ ÎMI PLACE DE ANNE !!!
___PERSPECTIVA LOR (SOFY & DAVID)___
OOOOO , ce parte interesantă !
S- Eu cred că Phill o place pe Anne !
D- Eu cred că Anne îl place pe Phill !
DRAGUŢ !!!
___PERSPECTIVA MEA___
Am ajuns acasă şi eram aşa de fericită , pentru că maine vor veni prietenii mei ! Oare ce făceam eu dacă nu îi întalneam pe ei ? nu,nu,nu , nici nu vreau să mă gandesc . Mi-am făcut temele de la 7 pană la 7:45 . Am făcut un duş lung pe la ora 8 ,pe la 9 m-am pus sa măuit la un film de comedie şi apoi m-am culcat .
__________VISUL__________
AM AVUT UN VIS CAM CIUDAT ! ERAM EU ÎNTR-O CAMERĂ ALBĂ , IAR EU ERAM ÎNTR-O ROCHIE DE MIREASĂ ALBĂ (foarte frumoasă exact cum îmi place mie) ,ŞI DEODATĂ A INTRAT UN BĂIAT ÎN CAMERĂ ÎNBRĂCAT ÎN MIRE (drept să spun era superb),ACEL BĂIAT ERA......PHILL ? WOW ! APOI A VENIT LANGĂ MINE ,M-A LUAT DE MANĂ ,S-A APLECAT .......... M-A CERUT DE SOŢIE........S-A RIDICAT ,S-A APROPIAT..............ŞIIIIIIIIIIII..............................
ţţţţrrrrrrr...ţţţţrrrrrrr...ţţţrrrrrrr....
CITEȘTI
O Singură Dorinţă
RomanceO fată,care are o singură dorinţă de când este mică ,să aibă cea mai fericită familie care exista, dar destinul ei o ajută să își dea seama că fericirea poate fi adusă și prin alte moduri.Până la urmă în timpul școlii , un băiat pe nume Philipe, un...