Încă o zi!
M-am trezit devreme astăzi, cu soarele în geam.
M-am dus să-mi fac un duș după care îmi voi verifica temele .
După , mi-am drăgălit căţelușul ,ce fericită sunt astăzi.
Am coborât să mănânc,iar apoi am vrut să mă duc în cameră dar deodată....
Tata- Dragă , de ce nu petreci mai mult timp cu noi ? doar suntem o familie!
Eu- Decat să ascult cum vorbiţi despre afaceri și faimă mai degrabă mă culc !
Mama- Ai stat măcar o singură dată să vezi ce facem după?
Eu- Păi...nu!
Tata- Atunci asta e problemă !
Mama- Te rog stai cu noi măcar data asta,bine?
Eu- Bine ,dar dacă nu-mi place nu o să stau!
Tata- Te asigur că îţi va plăcea mult!Deodată vine fratele meu Peter cu un tort pe care scrie foarte mare "LA MULŢI ANI DRAGA NOASTRĂ ANNE-MARY, TE IUBIM !!!"
Eram așa de fericită încât nu mai puteam vorbi, iar apoi toţi mi-au cântat LA MULŢI ANI !!!
Pe rând au venit și m-au îmbrăţișat cu atâta iubire că parcă pluteam. Eu îi strângeam pe fiecare de parcă nu ne-am mai văzut de 10 ani.
Maya- Scumpa surioară acum toţi avem cate un dar pentru tine !
Mama și sora mea plângeau împreună cu mine, apoi m-am dus la tatăl meu și i-am spus :
Eu- Chiar că nu te-ai înșelat !!!
Tata- Scumpo, nu m-ai plânge, noi te iubim oricum deoarece faci parte din inimile noastre și din familia noastră! !!!
Apoi i-am îmbrăţișat pe toţi cu cea mai mare putere a mea !!!
Și am spus cât de tare am putut:
!!!!! VĂ IUBESC !!!!!
.........................................
..........................
...............................
.....................................
....................................................- dupa o oră -
Eu- Dar de ce mi-aţi făcut ziua de naştere azi , e poimaine ,sau aţi uitat ?
Mama- Scumpo ,nu nu am uitat dar îmi pare rău că îţi spun asta dar.....!!!
Tata- O să plecăm În Grecia la mătuşa Elisabeth , care e bolnavă de 3 zile !
Eu- Şi cand vă întoarceţi ???
Mama- Depinde cand se face mătuşa bine , o săptămană ,două....nu ştim !!!
Eu- Dar Peter şi Maya unde se duc ???
Tata- Trebuie să fie la timp la facultate !!!
Eu- Şi eu unde o să stau .
Tata- Vine bunica !!!
Eu- Deci....!!!!
Şi apoi i-am îmbrăţişat cu mare drag după care au plecat să nu piardă avionul .
- după 15 minute -
Buni- Ce faci scumpo , pe cine aştepţi ???
Eu- Pe nimeni ! Apoi o îmbrăţişezşi suspin adanc .
Astăzi nu m-am dus la şcoală . TRIST.....!!!!!
CITEȘTI
O Singură Dorinţă
RomansaO fată,care are o singură dorinţă de când este mică ,să aibă cea mai fericită familie care exista, dar destinul ei o ajută să își dea seama că fericirea poate fi adusă și prin alte moduri.Până la urmă în timpul școlii , un băiat pe nume Philipe, un...