Zdravo prijatelji! Moje ime je Jasmina Elizabeta Kristen Izabela Margareta Frančeska Đonson, ali drugarice su mi dale nadimak Priti Princes, ko će ga znati zašto.
Živim u Njujorku u ogromnom stanu sa mojim bratom. Roditelje nemam jer ih je ubijo Voldemor kad sam ja bila beba. Ja i moj burazer smo se sami snalazili, ja sam imala 5 meseci a on 5 godina ali smo sasvim lepo živeli jer su mala deca i bebe sasvim sposobne da se brinu o sebi, pa da.
Ja sada imam šesnajest godina i idem u srednju školu. Odličan sam đak iako nikad ništa ne učim jer sam, videćete već, prezauzeta ljubavnim problemima.
Što se tiče mog izgleda, ne bi da se falim ali svi mi kažu da sam mnogo lepa. Eto vam mog selfija gore, to sam ja. Taj je bez efekata. Ja baš i nevolim efekte, retko ih stavljam, više cenim svoju prirodnu lepotu. Slike uređujem samo malo pre nego što ih stavim na fejs, evo ovako:
Razlika se ni ne primećuje, zar ne?
Sada je vreme da se spremam za školicu. Ako se nespremim odma, mogla bi da zakasnim, a to neželim, ja sam dobro dete.
*jedno spremanje kasnije*
E tako, a sad idem.
*jedan put do autobuske stanice kasnije*
Našla sam se sa svojim drugaricama Sašom, Kloi i Džejd. Mi smo NDZ (Najveći Debili Zauvek)!
,,Hej Priti Princes, vots ap?"
Saša me je pitala. U jebote, šta beše znači vots ap?
Nervozno sam se osmehnula i rekla:
,,I tebi isto, Bani Bu".
Ona mi je uzvratila osmeh. Jej! Cmoknule smo se u obraz.
,,Vau Mačkice, lep ti je top!"
Rekla sam kad sam primetila Džejdinu odvratnobraon majicu. Tako in!
,,Ooh, hvala Priti Princes, ali to je ustvari vreća za krompir."
,,Vau, vreća za krompir! De si je kupila?"
,,Ah, stara je. Maznula sam je još prošle nedelje."
Nisam više ništa pitala. Fuj, mrzim stare stvari.
Ali što se kaže, vreća ne čini čoveka. I sa njom sam se cmoknula.
Odjednom, Kloi je vrisnula.
,,Jao devojke, sad sam shvatila koliko toga imam da vam pričam!"
,,Id' u peršun, Ejndžel, prepade me! Pričaćeš nam, imamo ceo dan."
,,Jao da."
Cmoknule smo se.
Baš tad je stigo bus, pa smo ušle u njega (zezaš?)
Sele smo i nastavile naš dubokumni razgovor.
YOU ARE READING
Heri Stajls iz maj bojfrend? OMG!!! (Parodija)
HumorParodija na One Direction fanfictione. Ja nisam hater One Direction-a, ovo je samo za zabavu i zezanje, tako da nema ljutnje, fanovi. Vote/comment/follow/whatever