Čepter 3

870 87 143
                                    

...

Kakav sad lov?

,,Iju, pa ne misliš valjda...?"

Pogledao me je zločesto.

,,Mislim baš na to."

,,Idemo u Diznilend?"

Vrisnula sam uzbuđeno.

,,Baš tak... ček, šta, nee, bre, idemo da pijemo krv ljudima, jes ti retardirana ili tako nešto? De si ti videla da vampiri idu u Diznilend?"

,,Pa nisam, al bilo bi super."

Pljesnuo se po licu. Pitam se zašto.

,,Samo... dođi ovde."

Prišla sam.

,,Prvo moramo da ti damo vampirske moći. Za to je zadužen Luji."

Okrenula sam se ka liku bez majice. Sad je već bio obučen, ali je iz nekog razloga jeo šargarepu.

,,*žvać, žvać* Vako, treba da dobiješ vampirske moći, a to su *žvać, žvać*:
-vampirski zubi
-super brzina
*žvać, žvać*
-super vid i sluh
-super snaga
-i specijalna moć *žvać, žvać*. Ja sam zadužen samo da ti ih dam, a sa ostalima ćeš ih trenirati."

,,Čekaj, a šta ti znači specijalna moć?"

,,Pa, to ti je specijalna moć koju samo ti imaš *žvać, žvać*. Na primer, ja imam moć da stvaram šargarepe".

On nežno pomazi, a zatim i poljubi povrće koje je jeo, i potom odgrize još jedan komad.

Pitam se kaku moć ima Heri? Mora da je nešto stvarno strava, on je tako seksi.

,,E sad, *žvać, žvać*, da bi dobila tu moć moraš da nam doneseš čarobni krastavac, čarobnu rotkvu, čarobni kupus, *žvać, žvać*, čarobni patlidžan i naravno, čarobnu šargarepu."

,,A de sve to da nabavim, leba ti?"

,,Moraš da ukradeš iz bašte zle veštice."

Usrala sam se.

,,Iju, kuku meni, veštica! Ali vi ćete mi pomoći, zar ne?"

Gledao je u mene tupavo.

,,Šta, mi? Naravno da ne! *žvać, žvać* Ideš sama!"

Na to me je zgrabijo, zavitlo i bacijo kroz prozor. Tresnula sam dole ko klada, ali naravno, ništa mi nije bilo, pa da.

,,O da, eve ti i motivacija: veštica je Herijeva bivša cura!"

Doviknu mi Luji kroz razbijeno prozorsko staklo.

Šteeeeeeeaaa? Heri je imao curu pre mene? I to je ova veštica?

U bre, a šta ću sad? De ću da nađem tu likušu? I kad je nađem, šta onda? Ona je ipak veštica, a ja sam samo nafurana tinejdžerka bez vampirskih moći. Ma snaći ću se ja već nekako, ovo je ionako fanfikšn.

U jednom trenutku sam pomislila da me oni likovi samo zajebavaju, da nema šanse da sam ja vampir. A onda sam se setila da sam upravo pala sa sedmog sprata i nije mi ništa (naša škola ima sedam spratova, pa da).

Ipak, otišla sam prvo na pijac da kupim obično povrće za slučaj da nenađem vešticu, možda ne provale.

Polako sam odustajala, kad odjednom:

,,Dobar dan gospođice Swič, šta vam danas treba?"

Čula sam glas prodavca sa obližnje tezge. Ispred njega je stajala neka odvratna retardirana plavuša koja je kupovala jabuke. Bila je najružniji prizor koji sam ikad videla:

Heri Stajls iz maj bojfrend? OMG!!! (Parodija)Where stories live. Discover now