Parèntesi (Fem una pausa i petem la xerrada)

25 2 0
                                    

Bona nit a tot/es! 

Em sap greu si esperàveu un poema, però el següent ja vindrà. (Si la meva inspiració no fos tant capritxosa aquestes coses no passarien. Maleït siguis cervell poc productiu! ¬_¬)

Sé que és molt poca la gent que em llegeix però m'agradaria que em diguéssiu com us agraden els poemes. Si ha de millorar la rima (bé, això no fa falta que m'ho digueu), si preferiu que siguin més curts però contundents o al revés, que siguin més llargs però més detallistes. A ser possible, com més aviat millor així ja ho podré aplicar-ho ja. 

Potser em vindrà un intel·ligent dient: "OH! Però el més important és l'estil! No pots preguntar a la gent com li agrada i abandonar la teva personalitat!" Doncs jo contesto: "El problema no és que vagi en contra del meu estil. El problema és que ENCARA NO TINC CAP PERSONALITAT". Més que res, faig això per provar una mica de tot i ,sobretot, si arribem a tenir gustos  en comú seria, parlant clar, la hòstia en patinet. (M'encanta aquesta expressió! Hahaha!)

De debò, suposo que se'm nota que la poesia no és una forma a la que acostumo a escriure però em faria molta il·lusió poder millorar en aquest sentit. 

Us desitja el millor:

Regina



En un altre lloc plouWhere stories live. Discover now