Yeni evimiz

31 7 0
                                    

Arabaya bindiğimizde annem ile babam eve yaklaşırken gözlerimi bağladılar ve bahçenin en güzel yerinde gözlerimi açtığımda o kadar çok mutlu oldum ki...  Koşarak bütün evi gezdimde en son kendim odam kalmıştı ve en sevdiğim renk yani mavi  süper bir oda hazırlamışlardı bana. Yol yorgunluğu ile yatağıma uzandığımda telefonumun titrediğini ve çok güzel bir kitaptı çok teşekkür ederim. Bu mesaj tabiki Barıştan gelmişti ama nasıl benim numaramı bulmuştu derken bir mesaj daha. Kitabın sonunda bir mektup ve numara yazıyordu numaranı ordan buldum cici kız.  Hemen cevap verdiö rica ederim Barış beğendine sevindim. 

Sonra annemlerin yanına gittim ve bikinimi giyip beraber plaja gittik. Annem ile babam yüzerken bende şezlongda güneşlenirken bir gölge ile gözümü açtım ve karşımdaki Barıştı.
Babam ile birşeyler konuşuyorlardı acaba babamı nerden tanıyorlardı diye içimden söylenirken herşeyi anlamak için yanlarına gittim. Bizim yanımızdaki yalıya da onlar taşınmışlar. Hatta Barışın babası ile bem babam arkadaşlarmıştı ama babam da Barışla yeni tanışmışlar. Yanlarına gittiğimde babam da Barışa hadi kumsalı al da biraz gezin oda çok sıkılıyor Barış demesiyle Barışın içimdeki kelebeklerin uçuşu tarif edilemezdi. Hemen eve gidip askılı kırmızı mini elbisemi giyip biraz da makyajla sarı saçlarımı da uçları dalgalı olacak şekilde yaptıktan sonra Barışın aşağıda beni beklemesi beni çok heyecanlandırmıştı. Hızlıca merdivenlerden inip Barışın arabasına bindim ve Barış nerwye gidiyoruz dedim ama cevap yoktu. Heyy...  Barış iyimisin. Gözlerini benden ayıramıyordu. Barış cevap verirmisin?  Hayır çocuk takılı kalmıştı. Ellerim ile yüzüne dokundum Barış kendini iyi hissetmiyorsan gitmeyelim dedim. Ellerimi yüzünden indirdi ve iki elimi de sımsıkı tuttu. Seni çok sessiz ve çok seveceğin bir yere götüreceğim dedi ve arabayı kullanmaya başladı. Sizce nereye götürmüştür. :) :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaz Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin