Ahoj. :)
Tato sbírka motivace má přesně padesát básniček, příběhů a citátů a já se tímto číslem rozhodla skončit. Proč? Odpověď je jednoduchá, za ten jeden rok tady jsem zjistila jeden podstatný fakt: nepatřím sem. Lidé tady jsou sice milí a příběhy skvělé, ale není to nic pro mne. Ráda prožívám reálná dobrodružství s přáteli, kteří stojí vedle mě, než abych snila tady a psala si s někým, o kom vlastně ani nevím, jestli je skutečný. Pardon.
Mám vás ráda, ale i tak mizím, možná se ještě někdy vrátím, ale přidávat už nebudu, od toho tady jsou jiní, které to naplňuje způsobem, jakým by mělo a já jim tu vaši pozornost krást nechci. :)Jo a ještě poslední věc- chtěla bych vám něco říct k poslednímu, padesátému citátu. Je důležité brát věci s humorem a nedělat si z nich těžkou hlavu. Ne každý den je bezva, ale je padesátiprocentní šance, že zítřek bude lepší a to za to stojí, ne? :) Takže neberte všechno vážně a užívejte si, dokud můžete a smějte se, dokud máte zuby. ;)
Pevně věřím, že vám alespoň jeden z těch citátů, nebo příběhů nějak pomohl a namotivoval vás k tomu, abyste žili zajímavější život, protože mě samotné to hodně pomohlo. :)
Mějte se krásně a možná zase někdy,
mám vás ráda, Nikča.
ČTEŠ
Motivační texty
RandomMotivace je jedno z těch nejdůležitějších, co člověk může mít. A i přesto tolika lidem chybí.