Někdy, když má člověk v životě pocit, že se mu nic nedaří a že si dané období (v mém případě letní prázdniny) bude pamatovat jen díky těm všem proplakaným nocím a bezúsměvným dnům, měl by se zvednout a udělat něco pro to, aby si jej pamatoval z důvodu úžasných chvil, které si vytvoří.
Na světě nikdy nejsme sami, jen si to občas neuvědomujeme. Vždy jsou tady buď přátelé, nebo rodina a toho je potřeba čerpat.
Když máte špatnou náladu, zavolejte někomu, kdo vás vždy rozesmál. Když si připadáte okolím nepochopeni, sejděte se s někým, kdo vás vždy podporoval. Když si připadáte sami, svolejte partu a běžte společně na nějaký trip.
Že nikoho takového nemáte? Blbost! Jen musíte občas více přemýšlet, kdo přesně to je.
A nejdůležitější je neobklopovat se lidmi, kteří z vás energii vysávají, ale těmi, kteří vám ji dodávají a vy ji dodáváte jim. Nemusí to být lidé, které potkáváte každý den, protože bydlí hned vedle vás, nebo s vámi chodí do školy. Občas ty nejbližší najdeme v lidech vzdálených i stovky kilometrů. Ani to by vás ale nemělo odradit od dobré nálady.
Svět je dobrý, jen je potřeba se na něj občas dívat z jiného úhlu pohledu.________
Pevně věřím, že jste to pochopili a jestli ne, tady je menší vysvětlení: Jedná se o to, že během prázdnin se událo opravdu hodně věcí a většina z nich mě shodila dolů. Znova jsem začala mít deprese a stavy, kdy jsem si myslela, že jediné řešení je zabít se. Naštěstí se mi ale vrátili přátelé z Ameriky, kde spolu asi dva roky žili (tři sourozenci, kteří se tam museli přestěhovat z několika důvodů, ale to už je zase jiný příběh). To zjištění mi vrátilo část chuti do života a já se rozhodla, že tyto prázdniny obrátím na nezapomenutelné. Abych pravdu řekla, tento oznam píšu z Paříže, kde v tuto chvíli jsme. Tak trochu jsme se rozhodli pro takový "menší" výlet. A tak jsem zde. Poslední měsíc jsme na tripu a pěšky (a samozřejmě i stopem a takovými věcmi) jsme došli až zde. Nevím, kdy se vrátíme, protože se mi do Česka v tuto chvíli absolutně nechce, ale do té doby to se mnou a s Wattpadem bude trochu více na hraně a přidávání bude takové, jaké je teď. Nějakou dobu jsem i uvažovala o tom, že si ho zruším, ale to jsem nakonec zavrhla.
Takže tak je to nyní se mnou a mým životem. Snad si i vy užíváte léto a plníte si své sny :)Be happy and free :)
Nikky
ČTEŠ
Motivační texty
AcakMotivace je jedno z těch nejdůležitějších, co člověk může mít. A i přesto tolika lidem chybí.