Acımasız Hayat Ve Benim Yalnızlığım

14 1 1
                                    

 Ben ailem teröristler tarafından katledilmiş ve hayatım bitmiş bir lise öğrencisiyim ama yaşadığım acı stres kin nefret üzüntü keder pişmanlık öfke evrendeki tüm negatif duygular benim hayata atılmamı sağladı. Şimdi ise  hayatlar umrumda değil. Lisede sıradan bir gün tarih dersindeyiz ve öğretmen krallara yapılan suikastleri anlatıyor. Suikast daima ilgimi çekmişti. Farkettiğim kadarıyla çoğunluğu kralın yakınları veya biricik oğulları tarafından yapılıyordu. Benim onlardan bir eksiğim olmadığını düşünüyorum. Ve tam şu an da bir karar verdim. Ben de teröristlere, kötü insanlara hırsızlara suikast yapacağım.Günün bitiş zili ve hadi çocuklar okul bitti sesi ile kendime geldim.Çantamı omzuma atıp okuldan çıktım ve derste internetten bulduğum en yakın hacker şirketine gitmeye karar verdim. Bir 10 dakika kadar yürüdükten sonra hacker şirketine geldim kapıda koruma olmaması biraz dikktatimi çekti ve şüphelenmeme neden oldu. Kafamı sağa sola salladım hayır güçlü olmalısın dedim adını bile bilmediğim benliğime. Asansöre bindiğimde yardım ve destek için kat 151 yazısı dikkatimi çekti. Bu iftaiyenin numarası fakat buraya bunu yazmalarını başka ir sebebi olmalı. Bu bina 151 kat olamaz. Asansörün hertarına baktım ama en ufak bir düğme dahi yoktu. aşarıyla gizlenmiş bir hacker binasıydı burası. Asansörün tek bakmadığım kısmı üst tarafıydı ve göz gezdirdiğimde sonunda buldum bu çizilen siyah noktanın %98 ihtimal ile 151 cm altındaki mesafe ile ilgili bir şey olmalıydı. Elimi asansör duvarının 151 cm altındaki bölüme koydum ve ittirdim karşıma şifre çıktığında neye uğradığımı şaşırdım. Aklıma gelen 4 haneli kombinasyonları denedim ama hiçbiri işe yaramadı. Başka bir ipucu aradığımda çok farklı bir alfabe ile şifreyi zaten yukarıda verdiklerini farkettim. 151  rakamlarındaki her bir sayının altında şifre bölümüne girmem gereken sayıda siyah nokta vardı.Bulduğum rakamları yazdıktan sonra 4. rakam çok kolaydı geriye sadece 10 rakam kalmıştı. Ardından şöyle bir fikir yürüttüm. 4. sayıyı vermediklerine göre 598 ihtimalle sayı 0 olmalı. Ve şifreyi girdiğim an asansör yüksek bir hız ile aşağı inmeye başladı. Ben daha ne olduğunu bil anlayamadan kapı açıldı ve ardından şu sözler duyuldu. Testi geçtin ve aramıza katıldın.Bu merkezdeki herkes seninle aynı testten geçti ama geçen çok kişi olduğundan testi zorlaştırmaya karar verdik. Ve yeni zor testi senden başka geçen olmamdı. Bu kadar üstün ve ileri bir zeka bu inanılmaz. Buraya neden geldiğini zaten biliyorum çünkü sürekli seni izliyordum. En sonunda buraya gelmeye karar verdin demek.Buna hazırlıklı gelmiştim ve dünyadaki tüm teröristlerin isimlerini evlerini resimlerini herşeyini sen gelmeden önce hard diske atmıştım. Bu hard diskin içindeki program hackerlarımızın geliştirdiği en son güvenlikteki kodlama algoritması ile yazılmıştır. Alpyon dili de dahil tüm yazılım dillerini bilen bir yazılımcı bile asla bu yazılımın amacını, kodlanan kişiyi yeri Ip adress bilgisini asla bulamazlar. Bu programı al bu programın sanal yapay zekası sana suçlar üstüne kalmadan suçluları yargılamanı sağlayacak. Şimdi bu giriş kartını al ve bir daha geldiğinde ittirdiğin bölüme tanıt. Şifre ile vakit kaybetmeden hızlıca gelebileceksin. Artık evine gidip dinlenebilirsin çünkü hayat senin için artık çok daha zor olacak. Anlyorum teşekkür ederim. Binadan çıktım ve evime gittim. Kendimi yatağıma bıraktığımda uykunun tatlılığına kapılmıştım. Hayat artık beni bekliyordu ve eminim eskisi kadar kolay olmayacaktı.Sabah uyanıyorum yine okula gidiyorum okulun bitiş zili ile beraber okuldan çıkıyorum ama daha sonrasında bir katilin hayatı başlıyor. Resimde ki insanları teker teker suikastler sonucu öldürüyorum bunu nasıl mı yapıyorum elbette  ki insanı misafirliğe gittiğim yerdeki bıçağı parmak izi geçirmeyen casus eldivenleri ile alıp yastığın içine yerleştirip üstten gözükmeyecek ama beyincik bölgesini delebilecek kadar dik bir şekilde yerleştiriyorum Güvenlik kameralarını da hard disk de mevcut olan bana gösterilen bölümü okuttuğumda kameranın tüm kayıtlarının silinmesine neden oluyor ve 151 metre uzaklaşana kadar da hiçbir şekilde görüntü ve ses kaydetmiyor. Ancak misafirliğe gittiğim insanlar resmini aldığım insanın yakın arkadaşı veya akrabası olduğu için onlara - Bence ziyarete gitmelisin abla , ağabey eminim o ( her kimse ) çok sevinecektir. Bu sözlerden sonra hiçbirşey olmamış gibi suikastlere devam ediyorum. Fakat tüm Aile üyelerimin benimle gurur duyması için dünyaya adeleti getirmeyi hedefledim.Çünkü ben adaletim. Bunun için çabalıyorum ve beni durdurabilecek bir kişi bile daha çıkmadı şu ana kadar. Ama yine de mutluyum çünkü adalet ve intikam yolumu bulabildim ve bu hayattan artık bir zevk alabilirim...///.                         YN: ( yazar notu)  İnsanları yargılamak yanlıştır. Bu kitaptan bu kanıya varabilirsiniz. Asla bir insan ne yaparsa yapsın öldürmeyin çünkü bir insan size kötülük yaparsa onu bu hatayı yaptığına pişman etmelisiniz yani ölmekten daha beter acı çekmeli. Peki bu nasıl mümkün olabilir ? Suikast için gerekli adımlar. 1) Önemli değil zaten hak etmiştim gel benimle sana evimde yemek yapayım ve yemeğimizi yerken neden bu durumda olduğunu ve hayatın sana ne acılar getirdiğini bana anlatırsın ben de sana kendi durumumu neden bana kötülük yapan bir insana karşı bu kadar iyi niyetli davrandığımı anlatırım. Bunun iki nedeni var birincisi ailemin katledilmiş olması ve yalnız olmam. İkincisi ise tek kelime ile YALNIZ olmam . ( Bu cümlelerinizden sonra sizinle gelmeyecek insan yoktur ve artık iş sizin iyi niyetinize kalmış. Yemeklere zehir katmayı aklınızdan bile geçirmeyin anında yakalanırsınız. Yapmanız gereken ikinci maddeye geçelim.2) Daha önceden temin ettiğiniz uyku ilacını yemeğin içine katın ve sofraya taşıyın. Eğer ki doğru yemeği ona verdiyseniz uyuya kalacaktır. Siz de evi kundaklayacaksınız.   ( 3. bölüm için kitabın okunmasını bekeyeceğim 20 vote sınır...))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YanlızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin