Sabah erkenden uyandım ve dolabımı açtım . Bugün şık ve sade olmalıydım.Hemen gözüme pembe tişörtüm kot ceketim ve jeanımı kestirdim. Zaten kısa olan saçlarımı hafifce düzelttim. Hafif bir makyaj yaptım ve kitaplarımın yarısını çantama koyup yarısını elime eldım. Ayağıma botumu geçirdim ve odadan çıktım. Arkamdan iki üç genç sesi geliyordu. Bir ses tanıdıktı. Liam BU! Adımlarımı yavaşlattım ve beni görmelerini sağladım. Konuşmalar durdu ve sonra Liam
-Miley?
Arkamı döndüm ve gülümsedim. Adını hatırlamıyormuş gibi yaparak
-Immm... neydi? Liam? aa Merhaba.
-Bizimle yürümek istermisin? Hem sana okulu gezdiririz.
-Olur :)) Zaten bende bu koca okulu nasıl cözeceğim diye düşünüyodum
Diyerek onlara katıldım.
Binaya girdiğimizde Liam
-Bugün benim yanıma otursan nasıl olur Miley?
-Hımm bilmemkii yani şey kız arkadaşın ne der sorun olmazsın.
Olamaz çok fazla belli etmişitim merakımı.
-Hee Clair mi ahahah:D O beni kız arkadaşım değil ki dedi ve güldü
Değil mi içim rahatlamıştı resmen.-Tamam o zaman olur dedim ve sınıfa girdik. Claira ve arkadaşlarının beni Liam'ın yanında görünce yüzleri asıldı. Claira hızlıca yanıma yaklaştı ve bana bir omuz atarak yanımdan geçip gitti. SÜRTÜKK!! Resmen bir sürtikti bu kız Liam kulağıma kulağıma eğilerek''aldırma'' dedi. Bu kızın Liamla ne alıp veremediği vardı. Ders boyunca Liam'ı izledim çok çok çok yakışıklıydı. Ne oluyordu bana böyle? gece bile onu düşünmüştüm Birini neden bu kadar çok düşünmeye başlamıştımki. Zil çalınca Liam -ee napıcaksın? dedi. Bu çocuk bu kadar yakışıklı olup benimle öylesine mi takılmak istiyordu yoksa benimle gerçekten takılıyor muydu bilemedim. - Odama çıkıp dinleceğim. dedim ve yanından tam ayrılıyordumki kolumudan tuttu -Şeyy telefon numaranı alabilirmiyim dedi. Numaramı verdim ve ayrıldım yanından. Odama çıktım. Tabletimden fecebook sayfama baktım 4 yeni arkadaşlık isteği vardı ''Louis Chan'' , ''Claira Menwort'', ''Sam Event'' ve ''LİAM HEMSWORTH'' vaybe dedim. Beni facebook sayfamdan eklemiş. Acaba Claira niçin eklemişti? Ahahahh niçin olucak. Bu sorunun cevabını kendimede vererek bütün istekleri onayladım ve tableti kapattım. Yatağıma uzandım. Yeni okul yeni bir aşk getirmiş olabilir miydi? OLABİLİRDİ!