6.BÖLÜM

45 3 0
                                    

6.BÖLÜM

Odama çıktım. Liam'dan gerçekten hoşlanıyordum. Hatta sanırım aşık olmuştum. Her gece onu düşünüyordum. Sam ise sürekli mesaj atıyordu. Tekine bile cevap vermiyordum. Belkide 2 gün sonra bu okuldan gidicektim. İstemiyordum gitmek.o eve dönmek ve Liam'ı bidaha görememek. Belkide Liam'la konuşup ona Sam'le aramda bir şey olmadığını anlatmalıydım. o da bende hoşlanıyordu. Hissetmiştim yoksa bugünkü tripleri neydi öyle. Telfonumu elime aldım ve pencereye yaklaştım. Evet arayacaktım. Ama gördüğüm şeyden sonra telefon elimden düştü. Claira ve Liam sarılıyorlardı. Dünyam başıma yıkılmıştı resmen. Yatağıma geçtim. Ağlıyordum. Neden ağlıyoordum ki. Gözyaşlarımı silerek uyumaya çalıştım. Ama gözlerimi kapatsam yine o hallerini görüyordum. Kendimi aptal gibi hissediyorum. Onunda beni sevdiğini düşündüğüm için. O gece sabaha kadar ağladım

1 AY SONRA..

Sınıfta Liam'la hiç konuşmuyor ve artık yanına oturmuyordum. Sam'le birlikte oturuyorduk. Selena ve Demi diye iki kızla tanışmıştım. Ve kitap meselesi hala sürüyordu. Derslerde sık sık Liam'la göz göze geliyorduk ve Claira'nın gıcık bakışlarıylada. Coğrafya dersi bitti öğle yemeğimizi yemek için yemekhaneye indik. Sam,ben, Selena ve Demi aynı masada oturuyorduk. Karşı masamızda Liam ve arkadaşları vardı. Ona bakmıyordum. Claira ile çıkıyolardı çünkü. Bana saadece 2 gün fazla ilgi göstermişti. Ama Selena sürekli bana baktığını söylüyordu. Yemeklerimizi yedikten sonra yemekhaneden çıkmak üzereyken Bayan Catrin ile karşılaştık. ''Odama'' diye işaret yaptı bana.Sevinmiştim. Muhtemelen kitap olayıyla ilgili bir gelişme vardı. Kızlara ve Sam'e dönüp beni sınıfta bekleyin dedim. Koşar adımlarla Bayan Catrin'in odasına çıktım.

-Kitap olayıyla ilgili bir gelişme yok mu Byan Catrin?

+Aslında..... var. Bende seninle bunu konuşmak için çağırdım. O geceye ait güvenlik görüntüleri kayıptı Miley. Ve dün gece okulda sıkı bir arama yaptırdım. Görüntüleri bulduk. Ve gerçek suçluyuda.

-Peki kimmiş?

+Ahahah sen bunları düşünme artık.

-Bayan Catrin Lütfen.

+Peki sanırım bunu öğrenmeye hakkın var. Claira yapmış.Gece gizlice dolabına kitabı koymuş ve sonra kayıt odasına girip görüntüleri çalmış. Onlarıda kendi dolabına saklamış.

Bunları duyunca beynimden vurulmuşa döndüm. Anlamalıydım' Hepsini bu sürtük yaptı.Çok sinirlenmiştim. Odadan çıktım ve sınıfa gittim. Sam -Noldu Mley? dedi. Gözlerim Claira'yı aradı camdan baktım öğle tatili olduğu için herkes okulun karşısındaki klüpte oturuyordu. Okul dışında ona bir şey yapmam suç değildi dimi?  Tabiki değildi. Koşarak merdivenlerden indim. Sam,Selena ve Demi arkamdan geliyorlardı. Çıkış kapısında Liam'a çarptım. Onu ittirdim ve arkamdan ''noluyo'' demesini duydum. Oda arkamdan koşmaya başlamıştı.Klübe girdim öyle sinirliydimki Claira'nın o iğrenç gülmesi beni dahada sinirlendirmişti. Birde arkamdan eğleniyordu. Kolunu tuttum ve onu ayağa kaldırdım. -Noluyo be napıyorsun? +Gösterceğim ben sana ne yaptığımı dedim ve suratına bir tokat geçirdim. O sırada Liam kolumu tuttu.-Noluyo sana Miley! +BIRAK! Şimdide bana bu sürtük sevgilini mi koruyorsun! Bu ona az bile! -Ne ne ne? Ne sevgilisi?! Osırada Sam beni tuttu ve geri çekti. Liam -Dur bir dakika Sam. Miley lütfen konuşmak istiyorum. + HER ŞEYİ SANA BU OROSPU ANLATSIN! Liam Claira'ya doğru baktı. Claira ''Ben bir şey yapmadım Liam delirmiş bu kız'' dedi ve Liam'ın kolunu tuttu. O anda dahada çok sinirlenmiştim. Bu kızı öldürecektim artık! Üstüne yürüdüm ve Liam beni tuttu onu ittim yine tuttu ve beni kapıya doğru çekmeye başladı. -Napıyorsun sen? +Konuşcaz saadece dedi beni arabsına doğru çekeledi. Arabanın kapısnı açtı herkes dışarı çıkmıştı. ''Seninle hiçbir şey konuşmak istemiyorum'' dedim. Beni arabaya oturttu ve kendisinede binerek arabayı sürdü.

-ne yaptığını sanıyorsun sen durdur şu arabayı!

+Saadece seninle konuşmak istiyorum! Bütün okulda benden kaçıyorsun! Suratıma bile bakmıyorsun!

- Konuşman gereken kişi ben değilim! Beni bırak ve siktir gir o sürtük sevglinle konuş sen!

Bu lafı duyunca ani bir fren yaptı ve arabayı durdurdu.

+Kes artık şunu Miley! Claira benim sevgilim falan değil!

- Hahahahah sana sarılırken hiçte öyle görünmüyordu ama!

+ Sen? sen? bizi gördünmü? O bana sarılıyordu ben değil.

- Sen pisliğiğn tekisin! Claira benim sevgilim değil dedin. Beni kandırdın! İki gün yüzüme güldün ve gecesi gittin ona sarıldın!

+Sen de Sam'e sarıldın!

-O sürtük neredeyse okuldan atılmama sebep oluyordu Liam! Dolabıma gizlice yasak kitap koymuş. O neredeyse bütün hayallerimi elimden alıyordu! Attığım tokat ona az bile!

+Saçmalıyorsun. Böyle bir şey yapmış olamaz.

Bu cümleyi duyduktan sonra yüzüne baktım. Bana inanmamıştı.''Yazık'' dedim ve arabadan indim. Arkamdan geldi ''GELME!'' diye bağırdım. Okula döndüm. Odama çıktım. Ağladım saadece ağladım. Birçok kez kapım çaldı açmadım. Ve telefonlarıma cevap vermedim. Geceye kadar pencerenin önünde oturdum. Ve Liam'ın arabası bahçeye girdi. Onu izledim..Arabadan zorlukla indi. Ah sarhoştu bu çocuk! Tangır tangır merdivenleri çıkmaya başladı. Bayan Catrin onu böyle görmemeliydi. Daha fazla ses yapmasın diye dayanamadım ve kapıyı açtım. -Mi-mi-mil-mileyyyy. + şişşşşşşştt. Napıyorsun Liam sen? dedim. - Ö-ö-öz-özür di-di-dil..........

Kolundan tuttum ve onu odama aldım. Birşeyler geveliyordu ve yatağımın üzerine düşüp sızdı. Neyseki ses yapmayı keşmişti. Bir battaniye aldım ve üstünü örttüm. Kendimde karşıdaki koltuğa yattım. Onu izlemeye başladım. Öyle güzel uyuyordukii. Sabaha kadar onu izledim. Sabah oldu ve alarmım çaldı.Kıpırdanmaya başladı. Onu izlediğimi görmesin diye gözlerimi kapattım. Uyandı ve sessizce kalktı. Masamın üzerindeki kağıtlara bir şeyler yazdı ve ve odadan çıktı. Arkasında fırlayarak kağıdı okudum .'' Bugün öğle tatilinde seni okulun arkasında bekleyeceğim. Lütfen gel. Konuşmalıyız.'' AHAHAHA tabiki gitmeyecektim. Hazırlandım ve odadan çıktım derse geç kalmak istemiyordum. Okulun girişinde Sam beni beliyordu.

 -Günaydın.

+Neden telefonlarıma cevap vermdin? Odana geldim yoktun. o seni nereye götürdü ayrıca o tokatta neydi öyle.

-Üzgünüm Sam kimseyle konuşcak halimyoktu. Claira dolabıma yasaklı bir kitap koydu onun yüzünden okuldan atılıyordum ki. Suçsuz olduğum anlaşıldı. Liam ise beni biyere götürmedi. Arabasından indim ve okula döndüm.

-Her şey onun yüzünden değilmi. Sevgilisini senin üstüne salmış onu mahvedicem!

+Dur Sam dedim ve kolunu tutum. O sırada kapıda Liam'ı gördüm Sam'e gülümsedim +İyiyim ben kimseye bir şey yapmana gerek yok diyerek koluna girdim. Birlikte sınıfa çıktık.

.....

Liam ve Claira derslere gelmediler. Öğle tatili oldu. Acaba Liam gerçekten beni bekliyormuydu? Hayır gitmicektim. Zaten yoktur. Dayanamadım ve gitmeye karar verdim. Evet oradaydı.

-Miley gedin. Lütfen saadece sakince konuşmak istiyorum

+Peki.

-Anlat bana Claira ne yaptı.

+Anlatsamda nasılsa bana inanmıcaksın.

-İnanıca tabikide. dedi ve bende olayı anlattım. Cevap vermedi.

+EEE bu muydu beni buraya çağırmanın nedeni? 

-Aslındaa...... aslında bu değildi.

+Peki başka?

-sam? onu senin yanında görmeye dayanamıyorum ben . Claira benim sevgilim değil. O gece bana sarıldı. Sen benim şu anada züppe çapkın olduğumu düşünüyorsun biliyorum. Ama inan bana seni gördüğüm andan itibaren aklımdan çıkmadın. Bir tek sen varsın aklımda Aşık oldum ben sana.

Dedi ve BENİ ÖPTÜ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Last LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin