Voce misterioasă: Bună ziua oameni buni ! Astăzi ne-am trimis în exclusivitate reportera noastră ca sa îi i-a un interviu Doamnei ...
Autoarea: DOMNIȘOAREI!!!
Voce misterioasă: Domnişoarei NeonCat *Autoarea se uita urât în direcția vocii * adică Domnișoarei Autoare. Sa vedem cum a decurs interviul...Reportera: Bună ziua ! Astăzi o sa va adresez câteva întrebări...
Autoarea: Că doar nu răspunsuri.
Reportera: Sursa noastră de informații ne-a spus ca va place animeul Diabolik lovers.
Autoarea: MAMĂ! Ce le-ai spus ăstora?
Mama autoarei: *din bucătărie* Taci din gura și fa interviul ca dacă nu atunci nu mai vezi în viata ta Nutella!
Autoarea: OK...
Reportera: Aş dori sa îmi spuneți părerea dumneavoastră despre personajele din sezonul 1 al animeului Diabolik lovers. Ce părere aveți despre Shuu Sakamaki ?
Autoarea: Together forever 😍😍😍
Reportera: Dar despre Reiji Sakamaki?
Autoarea : Atâta timp cât îmi face tema la mate e super mișto tipu'!
Reportera: Despre Ayato Sakamaki ce părere aveți sau cum l-ați descrie?
Autoarea: Dacă nu știam ca era vampir as fi crezut ca e un bucureștean care a câștigat la LOTTO și s-a mutat în Japonia .
Reportera: De ce bucureștean?
Autoarea: Nu am nici o problema cu ei dar multa lume spune ca unii dintre ei sunt egoiști și aroganți și în mintea mea a apărut o imagine cu Ayato * față de copil prost*
Reportera: Descrieti-l pe Raito Sakamaki.
Autoarea: Cetățean din Vaslui cu acte depline .
Reportera: Vreo părere despre Kanato Sakamaki?
Autoarea : Da. Ar fi arătat mai bine ca fată.
Reportera: Ce?!
Tu care citești capitolul : Ce?!
Obama: Ce?!
Teddy: Ce?!
Autoarea: Uite...Reportera: Și ultima dar nu cea din urma care este părerea ta despre Subaru Sakamaki ?
Autoarea: Cred ca Karl Heinz a rămas fără bani și de aceea i-a pus numele ăsta. Pe scurt : panou publicitar ambulant.Voce misterioasă: Aici se încheie interviul nostru . Va rog sa ne spuneți în comentarii dacă mai vreți capitole de acest fel . Saionara!
Autoarea: Stai nu ați uitat-o pe Yui?
Voce misterioasă: Merita sa fie recunoscuta drept personaj ?
Autoarea: Ehhh...Ai dreptate. Atunci Saionara dragilor!^^
CITEȘTI
Anime & Our life
RandomAceastă carte conține scene adevărate și ireale menite sa va facă sa râdeți. ATENȚIE! Cartea conține scene din viata ta și te pot afecta emoțional. Genul cărții: Divertisment Nota autoarei : Cartea e mai slăbuță la început dar umorul și prostia cr...