Provocare #2

297 16 10
                                    

Hallo ^^  Senpai a.k.a.Mya-chan28 m-a provocat sa spun cum am devenit eu otaku .

Acu plm ( pâine lângă maioneză) știe cât timp ...

Stăteam eu în fata televizorului ca orice copil mucos de 5 - 6 ani și ma uitam la Minimax . Într-o zi am descoperit ca de la 20:00 Minimax devenea Animax. Nu prea înțelegeam eu mare lucru de acolo dar îmi mai amintesc unele faze :

● era ceva amine cu ... ( nu muriți de ras ) un iepuraș, un puișor de găină  ( sau naiba știe ce ) și încă un animal ( știu ca era albastru ) . Din cate îmi amintesc nu prea vorbeau mai mult scoteau sunete de constipat la WC dar na... nici nu cred ca era anime ... dacă știe careva numele atunci va rog sa mi-l spuneți...

● Ok... aici vine prima mea secventa horror din anime pe care am văzut-o la 6 - 7 ani. Era un tip îmbrăcat la costum și era în ceva pădure.  Mai era un tip mai gras care stătea în fata lui. Băiatu' la costum emana ceva fum negru sau verde și i-a spus la ala gras: Dă-mi mana ! Grasu' nu i-a dat mana( bulangiul) . Tipu l-a costum a început brusc sa îmbătrânească, apoi a devenit verde , după schelet , apoi cenușă.  ( știe careva animeul?)

● primul meu anime pe care l-am văzut aproape pe tot și care m-a învățat sa zic : " capsec " , "idiot " și "antrenor " a fost... tobele va rog ... POKÉMON!

Bun.. revenind ... de anul trecut am vazut un video de-al lui IHATEPINK care a spus : Nu va uitati la animeuri , va vor distruge viata . Asa ca am cautat animeuri ^^ Nu mai stiu pe care l-am văzut primul dar uitați cam cate animeuri am văzut pana acum : Kiss x Sys , DxD  ( nu va uitați... nici nu cred ca asa se scrie ) , Diabolik lovers, Attack on titan, Free, Orange, Usui wa Maid-sama, Snow white with red hair... posibil sa nu le fi scris pe toate .
În concluzie m-am îndrăgostit de animeuri și sunt cele mai bune lucruri din viata mea . I'm proud that I'm an Otaku.

Și ca de final provoc și eu 3 fete sa ne mărturisească aceste lucruri ^^

GiuliaAlexa

AndreeaRinzescu

Mara_Mackenzie

Anime & Our life Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum