E qellimshme

455 49 20
                                    

Asnje pergjigje.Dola dhe pashe qe doktori po bisedonte me prinderit e Scottit.
"Ka marre shume demtime.Mundesite jane te pakta."
Te gjithe shperthyem ne lot.Mamaja dhe babai i tij u futen ne dhome per pak minuta,por nuk kishte asnje reagim nga Scotti.Me vone,erdhen mesueset dhe disa nxenes nga klasa.
"Emma,mos u shqeteso,ai do te behet mire."Kjo eshte fjalia qe me thonin te gjithe.Por,mua me kishte rene bota mbi krye.Nuk e di se cfare do t'i bej vetes ne qofte se Scotti vdes.Jo,nuk duhet ta them kete fjale sepse Scotti do te jetoje.Do te ngrihet ne kembe.Me vinin ne mendje cdo moment qe kemi kaluar bashke.Ate nate ndenja ne spital bashke me prinderit e motren e tij.Dhe,sigurisht,Debby.Nuk pati asnje reagim nga ai.Ne mengjes hyra ta shikoja,kur ai me shtrengoi doren.
"Scottttt"-bertita.Doktoret erdhen menjehere dhe e kontrolluan.Ai ishte mire.Nuk kishte me rrezik.Tani ai duhet te qendronte ne spital derisa plaget t'i sheroheshin.Nuk mund ta pershkruaj me fjale sa u lumturova.E dija,e dija qe ai s'mund te me linte.Te gjithe u gezuan pa mase.Sidomos motra e tij,te ciles i ishin enjtur syte duke qare gjithe naten.
"Scott,tani je mire.Te shkuara."
"Faleminderit."
E perqafuam fort dhe filluam te qanin.
"Mos qani me.E degjuat doktorin,tani jam mire."
Familja e tij foli me te per disa minuta e me pas hyra une.
"Scott,si ndihesh?"
"Mire,Emma.Me mire."
"Scott,aty duhet te isha une,jo ti.Eshte i gjithe faji im.Nuk e di nese do te me falesh ndonjehere.Do jepja cdo gje qe te isha une ne vendin tend."
"Emma,per cfare duhet te te fal?Cdokush do ta kishte bere."
"Jo cdokush.Vetem ti,Scott.Tani pusho.Ne do te jemi ne korridor."
"Edhe ju duhet te pushoni.Shkoni ne shtepi."
"Po i them familjes tende te shkojne te clodhen."
"Edhe ti Emma."
"Ne asnje menyre.Nuk do te te le vetem asnje sekonde."

Familja e tij u largua,ndersa une shkova t'i blija Scottit disa gjera per te ngrene.Teksa po zbrisja shkallet,rreshqita dhe vrava kemben.Doktori me beri nje kontroll dhe tha se e kisha thyer.Erdhen edhe nje here te gjithe ne spital.
"Emma,si je?"
"Mami,babi jam mire.Thjesht u rrezova."
"Cfare tha doktori."Ne kete moment,ai hyn brenda.
"Vajza ka thyer kemben.Do t'i duhet ta mbaje per dy muaj ne allci dhe,per te ecur,do t'i duhen paterica.
Cfare po me ndodh keshtu?Makina desh me shtypi,dhe per fajin tim Scotti ra ne koma,tani kam thyer kemben.Mrekulli.Per dy muaj nuk do te mund te vrapoj apo te bej shetitje.

(Pas 10 ditesh)
Scotti sapo doli nga spitali.E dergojme ne shtepi dhe une u kerkova leje prinderve te qendroja tek ai ate nate.Dhe,sigurisht qe me lejuan.Scotti tashme ishte mire.Kishte vetem disa te cara dhe fasho,ndersa une mezor ecja.Neser do te shkonim ne shkolle,keshtuqe fjetem heret.Ne mengjes,teksa po hanim mengjes,Z.Brown i ra telefoni.
"Alo."
"Mirmengjes zoteri.Ju flas nga komisariati i policise nr.9.Ju,se bashku me bashkeshorten tuaj dhe me djalin duhet te vini ne komisariat.Ju lutem,njoftoni edhe zotin e zonjen Johnson.Edhe ata duhet te vine se bashku me vajzen e tyre."
"Ne rregull."
Pasi ai na tregoi,i telefonoi mamit dhe babit dhe u nisem menjehere per ne komisariat.Te gjithe vrisnim mendjen se perse na kishin thirrur.Pasi hyme,nje komisar na tha te hynim ne nje dhome.
"Ne kemi arritur te perftojme videon e aksidentit nga kamerat e bizneseve buze rruges.Ju lutem shikojeni."
Ne video shihej qarte makina dhe ne duke kaluar.Nga nje shpejtesi normale,drejtuesi e kishte rritur shpejtesine.
"Sic e shikoni,drejtuesi i automjetit e ka rritur shpejtesine,kur ju keni dale ne rruge znjsh.Johnson.Pra,me pak fjale,aksidenti ka qene i qellimshem.Cfaree??Dikush eshte munduar te me vristeee???Cfare po ndodh me jeten time??Lotet filluan te me turbullonin shikimin.Komisari me pyeti:
"Znjsh.Johnson keni ndonje te dyshuar?"
"Jo,asnje."
"Po ju ?"
As mami me babin,as familja e Scottit dhe as ai vete nuk kishin ndonje te dyshuar.
"Ne rregull,atehere na mbetet ta zbulojme.Do t'ju njoftojme per cdo gje.Faleminderit dhe mirupafshim."
"Mirupafshim."

Pasi shkuam ne shtepi,mami,babi dhe Brownet u ulen per te biseduar.
"Emma,cfare po ndodh?"
"Nuk e di."-dhe u largova duke qare ne dhome.Scotti erdhi mbrapa meje.
"Emma,mos qaj.Ata do ta gjejne."
"Po sikur te jete ajo?"
"Nuk mendoj se ajo mund edhe te te vrase per qellimet e saj."
"Nuk e di,Scott,nuk e di."

Hi guys!Next chapter everything will be clear .Kush eshte"ajo"?Cfare do ndodhe?Next chapter. Update soon... Votoni dhe komentoni. xxxx

Emma (Shqip)Kde žijí příběhy. Začni objevovat