Intervju je trajao pola sata.
Na kraju sam dobila zagrljaj od svih njih!
"Hvala vam", rekla sam. Prvo me je Harry zagrlio i rekao da je bilo kul. Zatim Zayn, pa Niall i Liam.
Kada je došao red na Louisa, on je rekao tiho: "Bilo mi je sjajno." Što je nateralo moje obraze da pocrvene. Super.
Nakon interjvua sam otišla kući i pričali Lari kako je bilo.
"Kaži mi kako Zayn miriše", rekla je smejući se.
"Divno", odgovorila sam. "Savršeno!"
"Ne diraj ga, on je moj", namignula mi je.
Podigla sam ruke u znak predaje. "Obećavam."
Ja i Lara smo to prečesto radile iako smo znale da su to neostvarljivi snovi.
Telefon mi je zazvonio. "Paul", rekla sam. "Dođavola." Onda sam prekinula poziv. Paul je moj ludi bivši dečko. Ne mogu da ga se otarasim već mesecima.
"Već sam ti rekla, ali ponoviću", rekla je Lara. "Prijavi ga. Molim te. To je preterano."
"Mogu to i sama da sredim", uveravala sam je. Ne znam da li sam baš mogla, ali sam se nadala da će prestati. Nadam se već mesecima.
"Vidim", frknula je i nastavila da gleda televiziju.
Otišla sam u svoju sobu i prijavila se na twiteru. Videla sam da je već izašao članak o interjvjuu. Ne sam intervju, već su ga samo spomenuli.
Ali tu je bila i slika. Momci su se smešili zajedno sa mnom. O bože, šta ako Paul ovo vidi?
Ne. Zašto sam prvo pomislila na njega?
Sigurno će videti, ali koga je briga? To je samo intervju, a ja sam završila sa njim. Kraj.
"Olivija!", čula sam Laru iz dnevne sobe. "Dođi ovamo!"
Kada sam ušla u dnevnu sobu, Lara je u ruci nosila paket. Kao onaj paket iz pošte.
"Odakle ti to?", upitala sam.
"Neko je zazvonio na vrata i ostavio ovo", rekla je. "Otišao je pre nego što sam otvorila vrata."
"Za koga je?"
"Na njemu je tvoje ime."
Pružila mi je paket i ja sam ga stavila na sto i počela da ga otvaram. Bilo je mnogo papira, ali kada sam ih izvadila, unutra je bila samo jedna slika.
I to ona slika sa današnjeg intervjua.
Okrenula sam je i na poleđini je bila poruka:
Jesi li se lepo provela?
P.
Ruke su odjednom počele da mi drhte i ispustila sam sliku.
"Šta..?", rekla je Lara podižući je. "Dosta je, zovem policiju."
"Ne!", uzviknula sam. "Nemoj da zoveš."
"Olivija, jesi li ti normalna? Ovo postaje sve ozbiljnije."
Nisam htela da bilo ko zna. Iskreno, plašila sam se i to mnogo. Plašila sam se da će uraditi nešto meni ili mojoj porodici ako sazna da sam nekom rekla.
"Smiri se", rekla sam joj. "Slušaj, ako uradi još nešto, obećavam da ću pozvati policiju. Obećavam."
Opustila se. "Nemoj da prekršiš obećanje", rekla je i zagrlila me.
Sliku sam odnela u sobu. Ponovo sam našla istu tu sliku na tviter profilu benda. Kako je tako brz? Kako mu to nije dosadno?
Taman kada sam htela da se odjavim, stigao mi je DM.
@Louis_Tomlinson: Sutra imamo nastup ovde u Londonu, voleo bih da te vidim.
###########################
Hvala na svim komentarima na prošlom delu, stvarno mi mnogo znače! Da li vam se sviđa drugi? Komentarišite i ne zaboravite da kliknite VOTE ♡♡
P.S. Menjam cover!
YOU ARE READING
Dve reči (Louis Tomlinson story)
FanfictionSve je počelo kada je Olivija dobila priliku da intervjuiše najpoznatiji bend na svetu - One Direction. Svi članovi benda su mislili da je to najbolji novinar s kojim su sarađivali, ali jednom posebnom se veoma dopala...