Kayla pov
-De ce imi faci asta ? Il intreb speriata in timp ce ma injunghie in abdomen.
-Tot n-ai inteles draga mea ? Imi spune razand in timp ce se joaca cu cutitul in mana. Parintii tai te vor moarta..imi spune in timp ce se apropie de mine si ma saruta pe obraz.
-De ce ma vor moarta ? Nica macar nu ma cunosc si nici eu nu ii cunsc..il intreb confuza. Chiar nu inteleg...m-au abandonat la varsta de 6 luni..
-Draga mea..tu nu ii cunosti dar ei te cunosc foarte bine. In toti acesti ani ai fost urmarita.
-Nu inteleg...de ce ?
-Oricum o sa te omor..macar sa stii adevarul. Imi spune si se aseaza e scaun in fata mea. In primul rand parintii tai sunt foarte periculosi , in a doilea rand parintii tai adoptvi au primit o suma destul de mare ca sa te creasca de la parintii tai naturali. Acum 16 ani cand mama ta te-a innascut a fost o mare batalie intre cele doua clanuri.
-Ce clanuri ? Intreb din ce in ce mai confuza.
-Nu pot sa iti zic chiar tot scumpete , o sa ii numesc clanul numarul 1 care sunt parintii tai si clanul numarul 2..deci unde am ramas..asa a fost o batalie intre cele doua clanuri atunci tatal tau i-a omorat sotia sefului clanului numarului 2. Cand el a aflat ca mama ta a innascut a jurat ca intr-o zi te va gasi si te va omori. Cand tatal tau a vazut ca a innascut fata a zis ca nu vrea sa te vada asa ca a vorbit cu parintii tai adoptivi si le-a dat o suma de bani ca sa te creasca. Acum dupa atatia ani omul acela s-a intors si vrea sa te omoare asa ca parintii tai naturali ma angajat pe mine sa te omor inaintea lui. Vezi forte simpu , nu ? Imi spune in timp ce se ridica dupa scaun si isi scoate de la spate pistolul.
-Tot nu inteleg...de ce vor sa ma omoare ? Ce rau le-am facut ?
-Ca te-ai innascut printesa..nu vor sa aiba ala satisfactie , asa ca te v-a omori ei inaintea lui. Imi spune in timp isi indreapta pistolul spre mine. Atunci usa se tranteste de perete si pe ei intra perintii mei adoptivi impreuna cu politia.
-Da-i drumul , striga tatal meu.
-Bine. Spune si apasa pe tragaci nimerindu-ma fix in unde ma injunghiat. Se m-ai aud niste impuscaturi pe fundal si vocea tatalui meu strigandu-ma. Cad la podea si tot din jurul meu devine negreu.
************
Imi deschid usor ochii si ii inchid din cauza lumini orbitoare.
-S-a trezit. Aud vocea disperata a mamei.
Unde sunt ? Ce s-a intamplat ? Si atunci totul mi se deruleaza in cap ca un film.
Deschid ochii si dau de chipul mamei .
-Esti bine ? Cum te simti ? Stii cine sunt ? Stii ce s-a intamplat ?
-Usor mama...ii spun si ea ma imbratiseaza. Ce s-a intamplat ? O intreb si ea se ingalbeneste la fata.
-Ai stat in coma aproape 2 luni. Cand aud imi maresc ochii nevenidu-mi a crede.
-2..l..lu..luni ? O intreb balbaindu-ma.
-Da scumpo..imi spune in timp ce isi sterge lacrimile.
********
Am stat in spital aproape o luna..si in sfarsit am fost externata azi dar m-am ales cu o cicatrice destul de urata pe abdomen. Din cate am inteles o sa ma mut in America din cauza alor mei..au fost transferati cu servicul acolo.
CITEȘTI
Kayla
Romance-De ce imi faci asta ? Il intreb speriata in timp ce ma injunghie in abdomen. -Tot n-ai inteles draga mea ? Imi spune razand in timp ce se joaca cu cutitul in mana. Parintii tai te vor moarta..imi spune in timp ce se apropie de mine si ma saruta p...