Alicia

37 1 2
                                    

Link kom je bed is uit Jeremy, Harm em Joost zijn er zo! wat? vroeg Link slaperig. Jeremy, Harm en Joost zijn er zo! schreeuwde de vader van Link geïrriteerd. ik kom er aan. Link ging snel douchen, kleedde zich aan en deed zijn haar. Toen voerde hij Coco snel en nam hem mee naar boven. Ga maar editten Coco veel succes. zei Link. Toen ging de deurbel. Link je vrienden zijn hier! riep de moeder van Link. kom eraan! Link rende naar beneden en ging naar boven samen met zijn vrienden. Link, zei Joost, besef je je dat je de enigste bent zonder vriendin? beseft Harm dat hij lelijk is? vroeg Link. Kom hier dan poes! schreeuwde Harm. en zo begon (alweer) een gevecht. toen ze klaar waren kwam de moeder van Link binnen. willen jullie even boodschappen doen voor mij? tuurlijk mam doei. ze liepen door het park allemaal met hun mobieltje in hun hand. opeens riep Link heel hard: er zit hier een Ditto! wtf, zei Harm. Waar? riep Jeremy. wat? vroeg Joost. Er zit hier een Ditto! riep Link in Joost zijn oor. au! riep Joost. fuck mijn Ditto is weg riepen Jeremy, Joost en Harm in koor. gotcha! riep Link. Opeens kwam er iemand aan gelopen. Wat is er ik hoorde iemand schreeuwen? vroeg het meisje (ze is 18 maar ja het is een meisje). er zit hier een Ditto, antwoorde Link. die moet ik hebben. het meisje opende pokemon go en ging de Ditto proberen te vangen. het lukt niet. zei het meisje. Link zei: ik help wel. hoe heet je eigenlijk? vroeg Link aan het meisje terwijl hij de Ditto aan het vangen was. Alicia, en jullie? ik ben Joost, zei Joost. ik ben Harm, zei Harm. ik ben Jeremy, zei Jeremy. Ik ben Link, zei Link verlegen. Wat doe jij hier eigenlijk? vroeg Harm. Ik ben hier net komen wonen, zei Alicia, en toen hoorde ik iemand schreeuwen en toen kwam ik jullie tegen. Wat deed jij buiten? vroeg Joost. Ik moet boodschappen doen voor mijn moeder. Stop met haar te ondervragen, zei Jeremy. Gotcha! schreeuwde Link ineens heel hard. Joost schrok zo erg dat hij op de grond viel tegen een boom. Harm schreeuwde heel hard: hou je bek ik schrok me dood! en Alicia knuffelde Link en zei: heel erg bedankt je bent mijn held. hé jij moest toch ook naar de winkel? vroeg Jeremy. Ja hoezo? zei Alicia. loop gezellig met ons mee. stelde Joost voor. oké, zei Alicia. En zo liepen ze met zijn vijfen naar de winkel. Ondertussen praatte ze met elkaar. Alicia vroeg: hoe oud zijn jullie? 21, zei Joost. 17, zei Harm. 19, zei Jeremy. 20, en jij? vroeg Link. 18, zei Alicia. we zijn er, zei Joost.

dit was het einde van mijn eerste hoofdstuk. ik hoop dat jullie hem leuk vonden.

hoe de pjoes waifutijger ontmoetteWhere stories live. Discover now