Κλείνω το ντουλαπάκι μου με κρότο.Οι σκέψεις μου από τη χθεσινή μας περιπέτεια, δεν μού επέτρεψαν να κλείσω μάτι όλη νύχτα.Η ξεθωριασμένη πόρτα αλλά και το κλειδί στον λαιμό της κυρίας Robinson έχει χαραχθεί στο μυαλό μου.
Δεν θα μπορούσε να είναι τόσο μεγάλη σύμπτωση, σωστά;
Η Stella πρότεινε να περάσουμε πάλι σήμερα, για να την παραβιασουμά.Προφανώς και θεωρείται εντελώς παράνομη η πράξη, εφόσον δεν πρόκειται για κάποιο δανεικό κλειδί αυτή τη φορά.Όμως αν το παιχνίδι είναι εκεί κάτω, τότε δεν έχουμε άλλη επιλογή.Ο Jake, δηλαδή το αγόρι της Stellas, δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα, όμως τελικά δέχτηκε να μάς βοηθήσει με το άνοιγμα της πόρτας, μιας και γνωρίζει καλύτερα από εμάς σε αυτόν τον τομέα.
Προχωράω στον διάδρομο.Το μοναδικό ερώτημα που κυριαρχεί στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή, επαναλαμβάνεται συνεχώς.Τι και αν υπάρχει κάτι επικίνδυνο εκεί;Τι και αν υπ-
«Πρόσεχε!»
Έχω απορροφηθεί τόσο στις σκέψεις μου που δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμη πως έπεσα ασυναίσθητα πάνω σε κάποιον.
Σηκώνω το κεφάλι μου να απολογηθώ, όμως ένα ζευγάρι καταπράσινα δάση μού κόβει την ανάσα.
Harry.
«Λ-λυπάμαι..», τραυλίζω σαν ανόητη.
Δεν έχει τύχει ποτέ να τον παρατηρήσω από τόσο κοντά.Παραμένει τρομερά ελκυστικός, πέρα από μερικά ψεγάδια του, τα οποία στα μάτια μου μοιάζουν στολίδια.
«Harry!», μια γνωστή τσιριχτή φωνή, αναγκάζει το αγόρι να γύρει το κεφάλι του προς τα δεξιά.
Έτσι μού επιτρέπει να έχω μία καλύτερη θέα άπ'το πανέμορφο προφίλ του.
Όμως πολύ σύντομα αντιλαμβάνομαι την παρουσία της Klara στο προσκήνιο.Στριφογυρίζω διακριτικά τα μάτια μου.
«Πρόσεχε λίγο κοπέλα μου!Παραλίγο να μού τόν ρίξεις κάτω!», μού ρίχνει μία δολοφονική ματιά, προτού ανταλλάξουν ένα άγγιγμα χειλιών μπροστά μου.
Κρακ.
«Συγγνώμη δεν ήθελα να πέσω πάνω του», εξηγώ με σηκωμένο φρύδι.Η ντροπαλότητά μου εξανεμίστηκε μαζί με την αμηχανία μου.
«Σίγουρα..», χλευάζει τινάζοντας τα μαλλιά της.Τόν αγκαλιάζει από τη μέση και αισθάνομαι ενα τσίμπημα στην καρδιά.
Ο Harry απλώς χαμογελάει γοητευτικά, τυλίγοντας το χέρι του γύρω απ'τη μέση της.
«Tamara!», αναγνωρίζω την φωνή του Freddy και πολύ σύντομα απομακρίνομαι από το ζευγαράκι για να βρω τον κολλητό μου.
YOU ARE READING
OUIJA (H.S.fanfic)
FanfictionΉθελαν απλώς να καταγράψουν πνευματικές δραστηριότητες.Η Tamara,η Stella,ο Freddy,δεν θα μπορούσαν ποτέ να υποψιαστούν πόσο δραματική τροπή θα έπαιρνε η ζωή τους με ένα απλό παιχνίδι επικάλεσης πνευμάτων.Ιδιαίτερα όταν στο παιχνίδι αυτό εμπλέκονται...