"Efsa"bana ilk kez sadece ismimle seslenmişti.
"Efendim Aras Bey."
"Benimle evlenir misin?"
"Ne nasıl yani ne bu?"adam bana ayaküstü evlenme teklifi etti !
"Benimle evlenmen gerekiyor bak şimdi ben burada tek kalabilmek için amcama evlendiğimi söyledim
"Ve amacan buraya geliyor sen de o yüzden benimle evlenmek istiyorsun."
"Evet. Sakın dalga geçme amcamı tanımıyorsun. Hadi cevap kabul ediyor musun?"
"Evlenmiş gibi yapsak ayrıca başka kız mı yok?"
"En uygun kişi sensin ayrıca anlattığım kişiyle fiziksel özelliklerin fazlasıyla uyuyor."
"Birini mi anlattın?"
"Bu kadar samimiyet bence fazlasıyla yeter ayrıca amcam bizim evli olmadığımızı anlar rol yaparsak."
"Bunu niye kabul edeyim?"
"Yardım etmekten aciz biri olmadığın için olabilir mi?"
"Ne kadar kalır amcan?"
"Bilmiyorum inanınca gider heralde ama bu gece benim evimde kalsan iyi olur sana kendimden ve amcamdan bahsetmem gerekiyor. "
"Ayrıca saat 18.00'da nikah var izinlisin bugün hazır olunca caféye gel bide nikahdan sonra fotoğraf çektirmeye gidicez."
"Pekii."inanmıyorum kabul ettim!pizza olayının üzerinden iki gün geçtikten sonra şimdi de bu!
Cemre'ye herşeyi anlattım sonra eve gidip kıyafetlerimden en uygunu giydim(bakınız multimedia)makyajımı yaptım saçıma fön çektikten sonra hazırdım. Saat nerdeyse 6'ydı. Café ye gitsem iyi olacaktı. Caféye vardığımda saat 17.15ti. Aras Bey beni bekliyordu.
"Hadi gidelim."dediği sırada beni süzüyordu.
"Peki hadi gidelim."dediğimde nihayet süzmesini bitirmiş ve arabanın kapısını açmıştı
Nikah kıyılmış fotoğraf çekimi nihayet bitmişti.
"Evime gidelimmi hemen yoksa evine uğrayıp alman gereken şeyler var mı?"
"Eve gitsek önce?"
"Tamam."eve gidip eşyalarımdan birkaçını aldıktan sonra arabaya tekrar bindim.
"Gidebiliriz."dedikten sonra olağanüstü güzel evine gittik.
"Nasıl beğendin mi?"vay canına demek ki isteyince kibar olabiliyormuş.
"Fazlasıyla."içeri dışardan daha güzeldi.
"Sen üzerini değiştir ben de yiyecek bişeyler hazırlayayım. Lavabo üst katta ilk oda."kafamı salladım. Üzerime dar siyah taytımı ve toprak tonlarında olan kazağımı giydim. Saçımı da yukarıdan topladım makyajımı temizleyip sadece gözkalemi çektim. Güzel gözüküyordum. Aşağıya indiğimde iki kişilik bir masayla karşılaştım.
"Hiç fena değil. Gerçi bu benim gibi bir beceriksize göre harika olmalı. "
"Sana biraz samimi davrandım diye hemen triplere girme."
"Odun kelimesini kızların niye çok kullandığını bir kez daha anladım. "
"Sen şimdi bana odun mu dedin?"
"Aynen öyle. "Dememle beni sırtına zorla alması bir oldu.
"Emin misin?"
"Evet."koşmaya başladı. Bağırmama engel olamıyordum.
"Son kararın mı? "
"Tamaaaaam yeteerr bıraksanaaaaa."nihayet bırakmıştı.
"Hadi yemek yiyelim. Daha bilmen gereken bir hayat hikayesi var."yemek yerken çok konuşmadık.
"Eee hayat hikayesi anlatması gereken tek kişi değilsin."
"Peki ."
"Aras Bey bişey sorucam."
"Aras."
"Peki Aras bizim düğün fotoğraflarımız yok ya amcan sahi amcanın ismi ne?"
"Hakan."
"Ya Hakan Amca düğün fotoğraflarını sorarsa ."
"Sade bir nikah ile evlenmek istedik."