1.

408 39 10
                                    

Макото - Семе
Хару и Рин - Уке.

**Макото**

Стоях в стаята си заедно с Харука. Писахме домашно по английски. Не осъзнах кога започнах да го оглеждам. Започнах от лицето му. Почти успях да се отделя от очите му. Толкова е привлекателен. Изникнаха толкова много мисли в главата ми. Кога ще го имам? До кога ще чакам? После започнах да му гледам гърдите и корема. Как искам да го нацелувам. Първо лицето. Ще поставя устните си на неговите. Той ще започне да стене. Ще чувам нежния му глас. После ще започна да го целувам по гърдите и корема, оставяйки тук - там смучки по тялото му. И накрая ще стигна до най - забавната част. Члена му. Имам толкова много играчки за тая работа... Искам да ги използвам и искам да го имам.

-Какво има Макото? Нещо си разконцентриран.

Погледнах го. Не мога повече. Хару направи грешка, че се обади. Неговият привлекателен глас. Обичам го. Надигнах се леко и го повалих но леглото. Видях обърканото му лице. Тогава нежно го целунах по устните. Усетих ръката му, която се списва надолу по гърба ми. Тогава се отделих ме. Хару ме погледна объркано. Не можеше да повярва.

-Макото... Аз мисля да си ходя.

-Няма никъде да ходиш... - Започнах да го целувам по врата и лицето. Накрая стигнах до гърдите му. Тогава му махнах блузата. Исках да се насладя на гледката. Тогава засмуках едното му зърно и продължих, а Хару не спираше да стене и да ми повтаря името. Накрая си вдигнах главата. - Това хареса ли ти?

-М...Макото. Моля те... Искам да си вървя.

-Няма...

Казах го мило. Исках да продължа.

-Искам да изпробвам играчките си върху теб.

Видях колко объркано ме гледаше. Тогава продължих да го целувам. Когато стигнах до члена му, Хару потрепна. Продължи така известно време. Накрая му разкарах панталоните и го целунах. Продължих така известно време. След това станах и отидох до шкафа. Извадих презервативи и лубрикант. Поставих ги на леглото. Видях, как се дърпа назад. Хванах му ръката.

-Стой така.

Започна да трепери и затвори очи. Дръпнах го напред и го хванах. Тогава извадих члена си и смъкнах гащите му. Накарах го да ми го лапне. Той поклати отрицателно глава и не искаше да си отвори устата. Тогава пъхнах два от пръстите си в него. Натиснах го. Той извика и тогава ми го лапна. Продължих да го натискам. Аз самия започнах да стена. След няколко минути спрях ме. Хару си пое дълбоко въздух, а аз взех един от презервативите и лубриканта. Тогава го хванах за крака и го избутах към мен. Изстисках малко от шишето и си пъхнах пръстите в него. Той започна да стене.

-Не е ли приятно?

Питах го макар, че знаех, че няма как да ми отговори. Продължих така известно време. След това взех презерватива. Хару леко си отдъхна, но тогава пъхнах члена си в него и започнах да правя леки тласъци напред - назад. Захапах го леко по врата и продължих. Накрая го хванах за гърдите и леко го повдигнах.

-Макото... Това боли... Спри...Спри.

Накрая го пуснах. Той падна на леглото. Видях насързените му очи. Сложих ръката си на главата му и започнах да го галя. Свличах си я надолу по тялото му, докато не стигнах члена му. Хванах го и започнах да го масажирам. Тогава чух, как вратата се отваря. Погледнах. Това беше Рин... И той ми беше любимец. Видях, колко беше объркан, но също така беше й ядосан.

-Макото? Какво правиш по дяволите?

Обърнах се към Хару и продължих. Той продължи да стене от болка. Дори ми хвана ръката, но аз продължих.

-Макото!

Усетих ръката на Рин на рамото си.

-Престани Макото. - Тогава с другата си ръка му хванах члена. Започнах да си я движа. - Ма...Макото...

Той затвори очите си. Тогава махнах ръката си от члена на Харука и се обърнах към Рин. Свалих му панталона и захапах члена му. Той ми хвана за косата. Продължих така известно време, докато вече не можах да дишам заради спермата. Махнах си главата и съборих Рин върху Хару.

-Сега има с кои да си играя.

Хару беше задухан. Помогна на Рин и вкарах члена му в Хару. А аз вкарах моя в него. Започнах да се движа. Хару и Рин стенеха и ме умоляваха да спра. Тези сладки гласчета. Няма как да спра с това удоволствие. След няколко минути се махнах от Рин.

-Все още не съм приключил.

Вкарах пръстите си в Рин. Той отново започна да стене. Горкия. Дори не можа да си отдъхне малко. Започнах да го целувам по крака. Видях колко е засрамен. Погледнах Харука. Искаше да избяга, но беше слаб. Реших да не поемам рискове и затова ди махнах пръстите от Рин и взех два нашийника с верига. Сложих им ги и ги завързах за леглото. Така нямаше да ми избягат. Хару така и така не се помръдна. Отидох до него и леко го повдигнах.

-Какво? Изстощен ли си?

Погледна ме някак жално. Все едно ме молеше да спра. Погледнах Рин. Той беше със затворени от болка очи. Бях взел една верижка и я бях пъхнал в него. Реших, че това им е достатъчно и затова си протегнах ръката и бавно изваждах верижката от него. Сложих я настрана. Завих ги, но преди това ги целунах по устните. Наистина не вярвах, че този ден някога ще дойде и не вярвах, че и двете ми момченца ще са с мен, за да изживея това удоволствие.

Аз ❤ ЯойWhere stories live. Discover now