Ailesi ve zeynep

6 0 0
                                    

Küçük bir şehrin en ücra köşesinde yaşayan 6 kişilik bir ailenin en büyük çocuğuydum ben .Dört kardeşdik iki kız iki erkek.zeynep yani ben kız kardeşim mukaddes ve erkek kardeşlerim yusuf ve bayram hep birlikte küçük bir ilçede yaşıyorduk .Babam inşaat ustası annem ev hanımıydı .Bense orta okula baslayacaktim o sene ama babam olmaz diyordu,annem çok istiyordu okumamızı tüm kardeşlerimin ve benim .Babamı zorla ikna ettikten sonra kayıt oldum orta okula ama çok uzaktı okul servis falan da yok zaten .Babam amcamla birlikte bir market açmıştı aklım çok ermiyordu ama o dükkan meğerse satılmış . Babamsa amcamla kavga etmiş yada amcam babamla orası karşık biraz biz anem le ve kardeşlerimle evdeydik birden babam geldi ve taşınıyoruz dedi.!! Şaşırmıştı annem  ağlamaya başladı neden neden diye sordu ama babam aksama kamyon gelecek toparlanin dedi .Nereye  taşınıyoruz  dedi annem İzmir e taşınıyoruz dedi babam sert bir şekilde. Caresiz toparlaniyorduk bir taraftan ağlıyor bir taraftan da annanem dayımlar gelmiş onlara gidiyoruz diye dert yanıyordu annem .Kardeşlerim küçük olduğu için anlamıyorlardı aslında benimde pek anladığım söylenemez ama ağlıyordum annem ağlıyo diye.Aksam oldu kamyon a yüklendi eşyalar .Biz de otobüs le İzmir e yola çıktık .çıktık ama ev tutulmamış evimiz yok amcamlarda kalacakmışız eşyalarda onların bir inşaatı varmis orda kalcak mis.İzmire geldik  nihayetinde amcamlarda kalıyoruz bir taraftan ev arıyoruz birde benim okul kaydım var tabi babam yine istemiyor annem ağlaya sızlaya ikna etti babamı ben yine ortaokula kaldığım yerden başladım .Bir  ev  tutuk bir hafta kadar sonra evimize taşındık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ȘEHİRLERE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin