Compatibili?

429 20 13
                                    

Hei!

Știu că v-am surprins! Au fost capitole triste!

Așa că, am decis să scriu despre asta, să vă mai bucur și eu puțin! Și da, este reală chestia. :))

Pregătiți? Ok.

Ieri seară, navigam întâmplător pe Magazin Play. Așa am găsit o aplicație care mi s-a părut interesantă. Am zis să o încerc. Se cheamă "Love test" sau ceva de genul.

Da, știudeja v-ați prins!

Îmi cerea anumite date despre mine și el. Cum ar fi prenumele, data nașterii, zodia etc.

Ei, după ce am pus, am verificat, apoi am dat să fac testul de compatibilitate. Doar așa, de curiozitate, nu că nu aș avea încredere...

Aveam emoții. În mintea mea, ziceam cam așa: "Nu te panica, e doar o aplicație, nu o fi chiar totul adevărat, indiferent ce iese! Calmă! "

Momentul adevărului!

Am apăsat butonul și așteptam.

Continua să urce. Cu cât scorul e mai mare, cu atât sunteți mai potriviți!

10, 15, 20%...

Continua să urce foarte repede...

40, 45, 50%...

"A trecut de jumătate, tot e ceva!" ziceam.

70%...

"E buun..."

85%, 90%...

Începea să încetinească...

Și rezultatul? Pregătiți-vă să fiți uimiți!

96%! Yey! Sunt compatibilă cu crush în proporție de 96%!

Ce m-am înroșit!

Mda... Oricine merită să simtă asta! :))

Din păcate, unei verișoare mai mari, nu J., i-a ieșit compatibilitate de 45%.

O sfătuiește să își găsească pe altcineva... (și chiar nu se potriveau! :)) )

Așadar, o puteți încerca! Dar e doar o aplicație, dacă vă arată chiar și 0%, nu vă panicați! Ok?

Ok!

Sper că v-am dat puțin din bucuria mea!

Acum ne întoarcem la trecut și la amintiri! Înapoi în 2015!:)))

Eu și crush (Vol I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum