Κεφαλαιο 2

405 34 1
                                    


Μερια Ελινας

Η μερα ηταν γρηγορη μπορω να πω..
Ουτε που το καταλαβα ποτε  γυρισα σπιτι... για να δουμε τωρα πρεπει να δωσω και εξηγησεις στην Αμαντα... τι θα της πω.. οτι ο Πανος με θελει και εγω το ιδιο.. γιατι εγω πιστευω οτι αυτο εγινε.
Μπηκα μεσα στο σπιτι και ξαπλωσα στον καναπε.
Αμεσως η Αμαντα ηρθε και εκατσε διπλα μου.

- ηρθε ο Πανος στο νοσοκομειο... σου ειπε τιποτα για μενα... κατι οτιδηποτε;

-οχι.. τι να μου πει;

- εσυ δεν του ειπες τιποτα για μενα..;

-τι να του ελεγα βρε Αμαντα;.. στο ιατρειο ειμασταν... τις εξετασεις του πηραμε.
Για το ιστορικο του μιλαγαμε.

- αμαν ρε Ελινα αφου ξερεις οτι τον γουσταρω... γιατι δεν του ειπες τιποτα;.. γιατι δεν τον ψαρεψες;

- γιατι ειμασταν στο ιατρειο και εκει μεσα δεν θα τον ρωταγα τετοια.

- ελα ρε ελεος...
Τελος παντων πες μου πως σου φανηκε.

Ωχ τωρα να της πω την αληθεια.... μμ κακητερα να οω ψεματα.

- δεν τρελαθηκα κιολλας.

- γιατι;

- δεν ξερω... δεν μου αρεσε.

- σοβαρα τωρα;

- ειναι λιγο καπως αυτοι οι διαφημηστες.... δεν ειναι.;

-  αμαν ρε Ελινα..τι αποψη ειναι αυτη;
Και τι σχεση εχει που ειναι διαφημιστης.. ο Πανος ειναι ο καλητερος.. ο πιο κουκλος μεσα σε εκεινη την εταιρια.. ολες τον θελουν.
Ειναι το ατομο.

- εμενα παντως μου εκανε πολυ κακη εντυπωση.

- ναι καλα οτι θελεις λες... παιδακι μου ολοι συμπαθουν τον Πανο... ειναι ο τελειος αντρας.

- μπορει να φερετε διαφορετικα ρε στην.δουλεια του.. ξερεις για να τα εχει καλα με ολους και να μην υπαεχει ανταγωνσιμος.

Ωραια ειπα ψεματα στην αδερφη μου... μια χαρα τα καταφερα.. μπραβο Ελινα.
Αλλα τι να ελεγα στην αδερφη μου... εκεινη ειναι ερωτευμενη μαζι του ενω εκεινος την εχει γραμμενει..

- τελος παντων.. εγω Αμαντα παω για υπνο.... ειμαι πτωμα... ολη σημερα ηρθαν.

- καλα.. καληνυχτα..

Εφυγα απο το σαλονι και πηγαστην κρεβατοκαμαρα για υπνο.... αυριο  θα πω στον Πανο για τις εξετασεις του...
Ελπιζω να ειναι καλες και να τελειωνει ολο αυτο γιατι ετσι νιωθω οτι πληγωνω την αδερφη μου.

Εκλεισα τα ματια μου και με πηρε ο υπνος..

Επομενη μερα

Εφυγα πρωι πρωι για την κληνικη γιατι εχα ραντεβου με τον Πανο.. πρεπει να του πω για τα αποτελεσματα.. κραταω τον φακελο στα χερια και παω στον γραφειο.
Εκει ειναι αυτος και καθετε.
Μολις με βλεπει χαμογελαει.

- καλημερα

- καλημερα... κατσε δεν χρειαζεται να σηκωθεις.
Ειναι φυσιολογικες οι εξετασεις φυσικα θα τις δει και ο γιατρος σου αλλα ολα ειναι μια χαρα.
Μπραβο σου.
Ολα φαινονται ενταξει.

- σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.
Και για τα καλα νεα.

- σιγα τιποτα δεν εκανα

- τωρα που εχω καλα αποτελεσματα.. δεν θα μου χαλασεις χατηρη...
Θα βγουμε..

Ωχ παλι αυτη η ερωτηση..θεκω τοσο πολυ να πω ναι αλλα δεν πρεπει..

- ρε συ Πανο συγνωμη πραγματικα δεν μπορω... δεν εχω καθολου χρονο.. δεν βγαινω εξω

- ουτε για μια βολτα;

- δυστυχως ουτε γιαυτο.

Τον βλεπω λυπημενο και αυτο με σκοτωνει αλλα δεν μπορω να κανω κατι.... και τοτε μπαινει μεσα η προησταμενος μου... ποσο την μοσω αυτη την γυναικα.

- τι κανεις εδω ... πηγαινε να παρεις πιεση στο 4

- με συνχωρειται εγω την καθιστερησα και παλι σε ευχαριστω πολυ και η προσκληση ειναι ανοιχτη δεν θα τα παρατησω τοσο ευκολα.

Ο Πανος φευγει και εγω μενω μονη με την Σουλα... την Τσουλα θα επρεπε να πω κακητερα αλλα  αμα πω κατι θα μ απολησει.

- καλα εισαι σοβαρη..τοσος κοσμος περιμενει και εσυ εισαι εδω και κλεινεις τα ραντεβουδακια σου.

- τι λες;.. ασθενης ειναι.

- και τετοια οικιοτητα πια

- ειναι φιλος της αδερφης μου και ηθελε να με ευχαριστησει.

- καλα.. καλα με επησες τωρα... πηγαινε γρηγορα γιατι περιμενουν οι ανθρωποι.

Αμεσως βγηκα εξω .

Με εχει τρελανει αυτη η Σουλα.
Καποιες φορες μου ερχεται να της πεταξω καμια παπια στο κεφαλι.

Η μερα και αυτη τελειωσε... ειμαι παλι πτωμα... ευτυχως αυριο  η Σουλα ειπε οτι δεν θα με θελει και ετσι θα κατσω σπιτι.

Το βραδυ μπορω να πω οτι κοιμηθηκα αμεσως.... δεν ειχα ορεξη για τιποτα...φυσικα ειχα την αδερφη μου που μου εσπαγε τα νευρα με την μουσικη αλλα ενταξει.

Επομενη μερα.

Πηγα στην κληνικη και αμεσως μια νοσοκομα μου ειπε οτι ενας ασθενης εχει υψηλη πιεση...εγω ετραξα γρηγορα αλλα οταν εφτασα εκει ειδα τον Πανο...

Τωρα τι θελει αυτος εδω;
Ααα κατι μου λεει οτι ηρθε παλι για την εξοδο

ΚρυφαOnde histórias criam vida. Descubra agora