99.

1.8K 341 35
                                    

"Něco tady pro tebe mám, mami."

"Album?"

"Podívej se.

"O. Můj. Bože."

"Ano..."

"To jsem já a Dylan, bylo nám tehdy pět. Už v tu dobu jsem ho nenáviděla."

"..."

"Tady byl poprvé u nás sníh! Tehdy ke mně Dylan přišel brzo ráno, celý od sněhu, a donutil mě, abych s ním šla postavit sněhuláka. Koulovali jsme se dlouho do noci. Byl to super den."

"..."

"Ježíš, základka. Tady jsem měla rovnátka a Dylan sestřih podle kastrolu. Tehdy to bylo strašně cool."

"..."

"Och, střední. Jo, tady to bylo strašné. Vždy jsem milovala zimu a tvého otce taky. Obojí jsem nemohla mít. Byla jsem těmi city k němu tak zmatená. Puberta, víš co. Ale začala jsem s ním chodit, a byly to ty nejlepší roky. Moje poprvé a takové blbosti."

"..."

"No jo, trapný maturiťák. Tvůj otec se tam opil a já musela jít domů pěšky sama. Měsíc jsem se s ním nebavila."

"..."

"Výška. Ty vado, ty největší kalby na světě. Každý spal s každým, akorát my jsme si zrovnaod sebe s Dylanem dali pauzu, takže v pohodě, ale já pitomá jsem s nikým jiným spát nedokázala. Byly to strašné roky a nudné. Jenže tvůj otec mě překvapil tím, že pojedeme do Grónska."

"..."

"Byl to jako splněný sen. Tvůj otec mě tam požádal o ruku. Bylo to tak krásné a milé. Snad poprvé jsem se před ním rozplakala a souhlasila."

"..."

"Svatba, konečně jsem mohla říct, že Dylan je jen můj."

"..."

"Nový dům! Byla sranda malovat pokoje, to byla vždycky ta největší válka."

"..."

"Ano, když jsem byla těhotná. Tvůj taťka prvně vyšiloval, taky to někdy až moc přeháněl, ale myslím si, že to zvládl."

"..."

"Tohle je po několika minutách, co jsi se narodila. Byla jsi přenádherná, s Dylanem jsme měli obrovskou radost."

"..."

"Tady jsi řekla svoje první slovo. Sluníčko. Málem jsem ti ublížila."

"..."

"Tady jsi nechtěla sníst oběd, takže jsi to všechno shodila ma zem."

"..."

"Naše Vánoce!"

"..."

"První dovolená."

"..."

"Vypadl ti zub."

"..."

"Tady jsi byla strašně emo."

"..."

"Fotka s Derrnem. Byl milý."

"..."

"Ach, tady jsme se fotili minulý týden. Ty, já, Dylan, Rick a Rickova matka. Zašli jsme si ten večer všichni na pizzu."

"Bože, to bylo tak krásné, mami."

ANTARKTIDA 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat