House

46 4 0
                                    

"Ne kadar sıkıcı bir gün." dedi Louis yayıldığı kırmızı rahat ve bir o kadar da geniş koltuğundan doğrulurken.

"Tanrım ne kadar sıkıcı bir gün..." diye tekrarladı. Gözlerini devirdi. Tekrar yerleşti koltuğuna. Gördüğü kabus yüzünden saat sabah 6'da uyanmıştı ve tekrar uyuyamamıştı. Sabahtan beri yaptığı bir şey yoktu. Kırmızı köşe koltuğunda sırtını koltuğun köşe tarafına dayamış ayaklarını uzatmış yayılan, bir yandan da kendine atılan mesajları okuyup gülümseyen bir ahmak olduğunu kabul etmekten başka bir çaresi yoktu.

"Ezikler"

...999+ yeni DM...

Mesaj kutusunda aşağılara doğru indi. Daha doğrusu zorlukla; çünkü mesajlar amazonun yaz yağmurlarının hızla ormana düşmesi gibi gelen kutusuna iniyordu.

"Bu ne?"

@helloimharreh : sent you a photo.

Kahkahayı bastı. Bu Larry'nin açık açık gerçek olduğunu belli eden bir fotoğraftı.  Normalde insanların özel hayatına karışmasına sinir olurdu ama bu masum insancıklar bazı şeyleri cidden iyi fark ediyorlardı. Çok hoşlardı. Bunları birleştirsek bir FBI da biz kurarız diye düşündü. Gülümsemesini sürdürerek aşağılara indi.

"Hangi salak bana mobilya resmi atıyor acaba..."

Profiline girdi. Sonra mesaj atmaya karar verdi.

LouisTomlinson_: Ne yapıyorsun?

.......: Dm'lerine taşınıyorum.

LouisTomlinson_: Bye.

Telefonunu güzel cam sehpasının üstüne bıraktı. Yüzünü elleriyle kapadı. Harry'siz hayat cidden sıkıcı oluyor diye düşündü. Acaba onu arasa mıydı?

Gözlerini telefonuna uzun uzun dikti. Acaba onu arasa ve özlediğini, her şeyden çok sevdiğini söylese ne derdi. Mutlu olur muydu?

Rehberine mylovehaz yazdı ve...

"Ah bir an aramayacaksın beni unuttun sandım biliyor musun güzel yanaklım?"

"Ben- seni özledim... Arayacağım tabii. Harry sevgilimsin tabii arayacağım...."


Karşısındaki ses güldü.

"Ben de."

"Ne zaman geleceksin?" İç çekti Louis.

Louis takır tukur sesler duydu.

"Haftaya oradayım, iyi zaman geçir. Evde pinekleme ama bara da gitme. Bara gittiğini duyarsam küser bir hafta geç gelirim ona göre."

"Tamamdır."

Uzun uzun vedalaşıp telefonu kapattılar. Harry'nin emir verici tavrı Louis'nin hep hoşuna giderdi. Bara gitmek istiyordu, evet. Ama bu sefer sevgilisinin sözünü dinleyecekti, bir daha onu üzmeme ve söylediklerini yerine getirme kararı almıştı aksi taktirde Harry cidden küsüyordu. 4-5 kez falan olmuştu.

Bir keresinde yine bara gitmişti. Hatta deli gibi içerken bir fotoğrafı medyaya yayılmış bayağı konuşulmuştu. Bu fotoğrafı tabii Harry de görmüş delirmişti. Sonra da bir güzel kızmıştı.

All He Wished Was Him // larryfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin