1.bolum

12.2K 207 28
                                    

Merhaba arkadaslar...yeni hikayeme hos geldiniz...insallah beyenirsiniz...iyi okumalar...
Defne Topal
Her zamanki gibi manudayim... calisiyorum... Nihanla birlikte burda calisiyoruz...Anaannem hasta... daha fazla paraya ihtiyacim var. Babam öldu... annem de bizi terk etdi iste. Esra Serdar bende böyle ortada kaldik. Iyiki anaannem var. Bizi bu vakite kadar o yetisdirdi. Nihan abimin karisi benimde can arkadasim. Isoda kankamdir...Iste bu da benim hayatim.
Omer Iplikci.
Ayakkabi sirketim var... Pasionis... Ortagim, kardesim yerine koydugum Sinan. Kucuk ortagimizda Koray. Ayni zamanda fotografci. Annem öldu, ardindan babam. Hepsi dedem olucak Hulusi Iplikci yuzunden. Onunla hâlâ konusmuyorum. Yengem var. Bide amcam. Annemle babam gitdikden sonra bambaska biri oldum. "Mafya Iplikci" diye sesleniyorlar bana. Acimasiz oldum... Zevk duskunu birine cevrildim...Hayatimi deyistirecek meleyi ariyorum...
Omerden.
Sabah kalktim. Rutin islerimi gördüm. Asistanim isden ayrilmis. Yeni bir asistana ihtiyacim var. Kahvaltiyida disarda yapicam. Manuda.
Evden ciktim. Manuya geldim. Sag kolum Mert de yanimdaydi. Iceri girdim. Kahvalti siparis etdim. Kizil sacli bir kiz vardi. Cok guzeldi... bu saatlarde hic gelmediyim icim ilk defa goruyodum. Onu istiyordum.
O:Mert su kizi arastir. Kimmis kimin neyiymis. Onu istiyorum.
M:tabi efendim.
Defneden.
Sabahdan beri bir adam bana bakiyor. Cok yakisikli. Sonra yanindaki adama beni gosterek bir sey soyledi. Aklim fikrim ordaydi. Tabaklari saldim... sakarlikta rekor kiricam. Hah iste mudur beni cagirdi. Hayir ya olamaz... kovuldum.. tamda anaannem hasta oldugu zaman. Eve donmeye karar verdim. Yolda bir ilana rastladim. Asistan araniyomus. Ayakkabi sirketi "Pasionis". Yarin oraya gidicem.
Omer sirkete gitdi. Sinan odasina geldi.
O:naber kardesim?
S:iyi kardesim sen?
O:iyi iyi. Benim asistan isi noldu?
S:ilan verdim. Yarin gorusme yaparsin. Gece diyorum barami gitsek.
O:hayir.
S:neden zaten her gece gitmiyormusun?
O:istemiyorum sinan.
S:ne oldugunu anlatacakmisim. Yuzun guluyor.
O:bu gun bir kizla karsilastim. Cok guzeldi. Ben onu istiyorum.
S:sen gordugun her kizi istiyorsun ;-)
O:bu oyle deyil sinan. Sanki baska kadina dokunsam kendimi ona ihanet etmis gibi hiss edicem.
S:oo kardesim. Tebrik ederim. Sen baya baya asik olmussun.
O sirada koray pat diye iceriye girdi.
K:ayy Omus sen asikmi oldun?
O:hayir koray yok oyle bir sey!
K:bagirma bana. Bagiramassin. Piss itici. Hadi bay. Ben nöroma gidiyorum.
Defne eve gidince Nihana her seyi anlatir.
N:kizim. Boylemi gidicen yarin. Hadi alisverise.
Nihanla Defne alisveris yaparlar. Eve geldikden sonrada hemen uyurlar. Omer ise Defneyi dusunub durmusdu.
Sabah.
Defne kalkib hazirlandi ve sirkete gitdi. Omer Manuya gelsede Defneyi gormeyince arastirdi ve ayrildigini oyrendi. Ordanda sirkete gecdi.
D:merhaba asistanlik icin gelmisdim.
Nazlican (Naz)
Naz:buyrun soyle gecin. Diyerek Omerin odasini gosterir.
Defne kapiyi tiklatir ve "gel" sesini duyduktan sonra odaya girer
Omerden.
Bu oydu... burda ne isi vardi?
Defneden
Bu o... burda ne isi var peki?
D:merhaba. Ben Defne.
O:merhaba. Siviniz baya iyi. Ise kabul edildiniz. Bu gun baslaya bilirsiniz. Ilk once programimi hazirla ve bana anlat.
Defne ayni zamanda Omerin belindeki silahi gorunce korkmustu.
D:t-tamam.
Defne odadan cikti ve sirketdeki her kesle tanisti. Omer beyin neden silah tasidiginida oyrendi. O bir MAFYAYDI.
Mert Omere bilgiler vermisti. Anaannesi rahatsizmis. Para lazim. Omer bu firsati deyerlendiricekdi.
D:buyrun Omer bey. Beni cagirmissiniz.
O:sana bir teklifim var. Bu teklifin sartlari.
Defne kagiti eline aldi. 5 ay onunla kalacakmis falan. Sonuna kadar okumadi.
O:karsiliginda 400.000 bin vericem.
Defne dusundu. Paraya ihtiyaci vardi. Zaten bes ay kalicakti. Gerisini okumadi. Temizlik falandir.
D:tamam. Kabul. Dedi ve imzaladi.
O:sonuna kadar okudunmu?
D:hayir canim. Oyle bos bos bir sey iste.
O:ya ya. Yarin gelirsin o zaman. Bu arada hâlâ asistanimsin.
D:tamam.
Defne eve gider ve Nihana her seyi anlatir. Anaannesinede boyle bir is buldugunu soyler. Ve valizini toplar.
Sabah
Defne hazirlanir ve Omerin evine gider. Kahvalti ederler ve cikarlar. Sirketde her sey normal gecmisti. Omer sabirsizlikla aksami bekliyodu. Sonunda Defne ve Omer eve geldi. Iceri girer girmez Omer Defneyi kapiyla kendi arasinda sikistirdi. O:nefesimi kesiyorsun. Aklimi basimdan aliyorsun. Beni cildirtiyorsun.
D:Omer bey ne diyorsunuz.
O:sozlesmeyi sonuna kadar okumaliydin. Der ve odadan sozlesme kagitini alib getirir. Defne de okumaya basladi. Sonunda gozleri tepesine cikmisti.

Omer resmen onun olmasini istiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Omer resmen onun olmasini istiyordu. Defnede bunu imzalamisdi. Nasil yapardi bunu.
D:ben bunu bilmiyordum. Kabul edmiyorum.
O:sozlesmenin sonuna bak istersen. Vazgecersen sevdiklerini goremezsin.
D:b-bu ne demek?
Omer elini silahinim uzerine koydu. Defne korkmustu.
D:yapamazsin bunu.
O:oyle yaparimki. En kucugunden. Nihanmi ne onun karnindakinden baslarim.
Nihan hamileydi. Bunu onlara yapamazdim. Omer bana yaklasti.
O:bana naptin? Ben zevk duskunu biriyimdir. Bir cok kadinla yattim. Seni gordukten sonra hic bir kadina elimi surmedim. Hic kimseyi bu kadar istemedim.
Defneden
Yok artik. Bana asikmi olmusdu. Birden dudaklarima yapisti

 Birden dudaklarima yapisti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kestik...bu bolum de boyle bitdi. Gelecek bolumde gorusuruz. HOSCAKALIN :-)
SINIR: 2 vote 3 yorum.

Mafyanin Aski (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin