2.bolum

8.2K 200 21
                                    

Merhaba. Sinirim dolmus hatta artmis bile. Insallah beyenirsiniz.
Defne Omeri geri iter.
D:ben bunu istemiyorum.
O:ben bir MAFYAYIM. ISTEDIGIMI ALIRIM. Dediklerimi yap. Yoksa calismalara baslarim.
Omer tekrar Defnenin dudaklarina yapisti. Vakumluyordu. Ama Defne karsilik vermeyince isirdi. Defne inledi. Bu omeri cildirtmisti. Ama Defne yinede karsilik vermemisti.
O:karsilik ver!
Defne hic bir sey yapmadi.
O:KARSILIK VER!
Defne karsilik vermisdi sertce opusuyolardi.
Defneden
Inanamiyorum... nasil cikicam bu isin icinden?. Dudaklari cok guzel. Cok yakisiklida. Ay kizim Defne ne sacmaliyorsun.
Omer Defnenin elinden tutdu ve yukari kata cikardi. Yatak odasina girdi.
O:bunu sana ilk gunden yapmak istemezdim ama sana dayanamiyorum.
Omer yavas yavas kendi tisortunu cikardi. Defnenin sacini kokladi.
Defnenin gomleyini cikarmaya basladi.
D:lutfen yapma. Ben hazir degilim.
O:bu umrumda deyil. Ben simdi seni istiyorum ve ALICAM. Bu kadar.
Yavas yavas cikardi. Defne agliyordu. Artik omerin karsisinda ic camasirlariyla kalmisti. Omer onu yavasca yataga uzandirdi ve agirligini vermeden uzerine uzandi. Defnenin hickiriklari duyuluyordu. Omer boynunu opmeye pasladi. Arada isiriyordu. Defnede inliyordu. Omer tahrik olmustu. Eliyle Defnenin kalcasini sıktı. Elleri sutyenin kopcasina gitdi ve acdi. Defne elleriyle onu durdurdu.
D:l-lutfen y-yapma.
Omer gozlerinin icine bakdi. Napiyordu? Sevdiyine yapamazdi... Dayanamadi ve dudagindan opup geri cekildi.
D:t-tesekkur ederim.
O:senin uzulmene dayanamam. Mafya olsam bile. Bu bir gun olucak. Ama sen isteyince.
Defne sasirmisdi. Demin isyediyimi alirim diyordu. Sert tarafindan ote yufka yureyide vardi.
Omer sutyenin kopcasini kapadi. Carsafi ortdu. Arkadan Defne ye sarildi ve burnunu sacina dayadi.
O:iyi geceler Defnem...
D:iyi geceler...
Sabah
Sabah Defne uyandi. Omer bas ucundaydi. Altinda bir short vardi. Ustu ciplakti. Kaslara koss.
Defne sasirmisdi. Ilk defa biri yatagina kahvalti getirmisdi.
O:gunaydin.
D:gunaydin.
O:kahvalti yap. Sonra sirkete geceriz.
D:tamam.
Drene kahvalti yapar ve dusa girer. Uzerini giyer ve asagiya iner.

 Uzerini giyer ve asagiya iner

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O:defne bu ne?
D:kiyafet.
O:onu gorduk. Yarısı nerde? Git deyistir.
D: bana karisamazsin.
O:defne! Seni kirmak istemiyorum. Sabrimi tasirma! Sen benimsin! Benim olana kimse bakamaz!
Defne yukari cikti ve uzerini deyisti. Ve sirkete gitdiler. Iceriye girdiler.
O: defne korayi yasemini sinani cagir. Sende gel. Toplanti yapicaz.
D:tamam Omer bey.
Defneden
Ev disinda Omer beydi. Sinan beyle birlikteyken MAFYA BOZUNTUSUNA donusuyordu. Benimleyken anlayisli Omerdi.
Toplanti icin her kes Omer beyin odasina girdi.
O:yaza damgamizi vurmamiz gerek. Tasarimlar bende. Sinan sen finansal durumumuza bak. Koray sen manken sec. Degne sen bana yardim ediyorsun. Yasemin mekan sende. Okey?

S:kardesim nefes al

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S:kardesim nefes al.
Y:ayn.
K:iyy buz selalesi. Hayatim elimde manken yok. Hepsi cirkin.
O:koray benim asab..
K:buldum... mankeni buldum.
Y-S-D-O:kim?
K:kuru kiz.
Y-S-D-O:koray o kim?
K:defne.
O:olmaz.
K:hayatim sen neden karar veriyosun. Ne diyorsun kuru kiz.
D:ben bunu dusunucem.
S:omer aksam bara gitsekmi?
Y:capkinlik yok ona gore.
S:ben oyle bir sey yaparmiyim. Ben sadece iciyorum. O omere mahsus. Son zamanlardada bara gitmez oldu. Gonlunu bir melek calmis. Ama daha kim olduğunu soylemedi. :-)
Omer Defneye bakti. Defne bunun kendi oldugunu anlayinca icinden gulmek geldi.
O:tamam. Toplanti bitti. Her kes disari.
Her kes cikarken.
O:Defne sen kal.
Her kes cikar.
D:buyrun?
O:o manken olmuyucaksin!
D:niyeymis o? Belki olmak istiyorum.
O:daha benim dokunmadigim o bacaklara hic kimse bakamaz! Onlarin bir sahibi olacaksa o da BENIM.
D:neden sana mahkummusum gibi davraniyorsun?

O:cunki oyle!D:sen sadece bedenimi istiyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O:cunki oyle!
D:sen sadece bedenimi istiyorsun. Baska hic bir sey diyil.
O:defne cok yalnis dusunuyorsun. Ben seni seviyorum. Yalniz bedenin icin deyil. Beni buyuledin. Sana asik oldum. Sinanin dediyi kisi... o sensin. Seni sevmeseydim kiskanmazdim. Gozlerimden bile sakinirken baskalarinin sana bakmasina izin veremem. Anla beni. Isteseydim sana sahib olurdum. Cunki ben Mafyayim. Bir cok insanin canini aldim... Ama sana kiyamam. Bunu yapamam. Dedi ve odadan cikti.
Bu boumde boyle bitdi. HOSCAKALIN ;-)
SINIR: 5 vote 7 yorum

Mafyanin Aski (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin