Merhaba...ben geldimmm. Yb geldi...insallah beyenirsiniz...Bol bol vote ve yorumlarinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz...
Sabah.
Defneden.
Sabah kalktigimda kocamin koynundaydim. Iste en guzel sabah bu. Bir sure onu izledim. Sonra dudagina opucuk koyub yatakdan kalkdim...banyo yapmam gerekiyor diye icimden geciriyodum ki kusma isteyiyle banyoya kostum. Birazdan saclarimda bir el hiss etdim.
O: oglum neden uzuyosun bu kadar anneyi? Iyimisin Defnem?
D:yok bir sey iyiyim...
Ikiside asagi iner. Omer Defneyi zorla ikna edib kahvalti hazirlamaya baslar. Arkasini donduyunde defnenin olmadigini gorur. Bahceye cikar..Defne ciplak ayakla kuma basib, kollarininiki yana acib derin derin nefes aliyodu.
O:karim tabiati cok mu seviyor?
D) evet. En cok cicekleri. Evimde vardi...
O:artik evin burasi olduguna gore...cicekleri burda eke biliriz..
D:ayy gercektenmi?
O:tabi ki de.
Defne Omerin boynuna atlar.
O:diyorumki bu gun pikniye gidelim. Oglumzuda temiz hava almis olur. Donerken de ciceklerini aliriz.
D:cok iyi dusunmussun. Hadi o zaman hazirlanalim.
Defne piknik sepetini hazirlar. Sonra yukari cikar ve Omeri hazirlanirken yakalar...
D:nasil oluyo boyle ya. Ben mesela bir kiyafeti 20 defa da seciyorum. Sen...bir defada. Yakistiriyosun hemde...boyle jilet gibi...allahin her gunu...
O:begeniyosun yani?
D:taa ne zamandan beri bayiliyorum. Hele o girisin varya. Havali havali...
O:hadi gel o zaman...sen sec mendilimi...
D:benmi?
O:evet. Karim deyilmisin?
D:tabi :-). Oyleyim dimi.
Defne bir mendil secib Omerin yakasina gecirir. Omer Defnenin qardrobunun karsisinda durur.
D:napiyosun?
O:seninkinide ben seciyim...
D:tabi sec. :-)Defnede bunu giyer. ( Hamile.oldugu icin en cok tulum giyiyor)
Her sey hazirdi. Evden ciktilar. Arabaya bindiler.
D:nerde yapicaz piknigimizi?
O:annemle babamin dag evine gidelim. Hem 1-2 gunde kaliriz, dinleniriz.
D:sirket?
O:kim takar sirketi? Sinan hall eder. Sen ve bebeyimizden onemli hic bir isim yok...
Dag evine varirlar. Defne burayi cok sever. Omer bir kac sey almak icin markete gider. Defnede yemek hazirliyodu. Sonra sofrayi arka bahcede disari hazirladi. Omer ön bahceden eve girdi.
O:Defnemm.
Ses gelmedi.
O:defnemm.
Omerin icini korku burumusdu. Tum eve bakti ama defnesi yoktu. Ön kapidan disari cikti. Bahce de bosdu. Arka taraf aklina geldi ve oraya gitmeye karar verdi. Bu sirada defnenin midesi bulandi ve eve girib lavoboya kostu. Omer Defneyi ordada bulamayinca iceri girdi. Masaya coktu. Gozleri dolmusdu. Eliyle masayi devirdi. Birazdan Defne indi.
D:omer...noldu?
Omer hemen kafasini ona cevirdi ve kalkip boynuna sarildi...
O:gitdin sandim...bebeyimizide alip gitdin sandim....
D:ben arka bahcedeydim...
O:ama ben oraya baktim..
D:sonra oglumuz yaramazlik yapti, bende lavoboya gitdim. Sen neden bu kadar korktun ki?
O:annem... beni burda terk etdi. Bende sandimki sende gitdin...
D:nasil...
O:annemin cani bir sey cekmisdi. Bende markete gitdi.. donduyumde annem yoktu...her kes...komsular falan toplasmisdi eve...yanlarina gitdiyimde agzimi acmama izin vermeden " Basin sagolsun evladim " dedi bir teyze. Annem...gitmisdi...
Defne Omere sarildi.
D:korkma...biz seni asla birakmayiz...
Ikiside bahceye gecib yemeye basladilar. Daha sonra iceri gecib film izlediler. Omer Defnenin yoruldugunu anlamisdi...cunki omzunda uyuya kalmisdi. Onu yavasca kucagina alib, odalarina cikardi...
Sabah.
Defneden
Sabah kalktim ama buyuk hayal kirikligi. Cunki omer yanimda deyildi. Acaba nerdeydi. Cekmecenin uzerinde not vardi : "sevgilim sana bir suprizim var. 1 saata falan donerim "
Defne gulumseyib kalkti... banyoya gitdi. Rutin islerini halletdi. Kahvalti hazirladi. Bu sirada kapi caldi. Omer gelmisdi...elinde de...gelecek bolumde... acaba omerin suprizi ne? Fikirlerinizi bekliyorum. Yorum ve voteleriniz benim icin cok deyerli...HOSCAKALIN :-)
SINIR:42 yorum 47 vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanin Aski (DefÖm)
Fanfikce18+ olacak. Acimasiz ve zevk duskunu bir mafya. Her seyden habersiz ve masum kizil...Tesadufle baslayan tanismanin, mucizeyle aska donusmesi...Bakalim HAYAT onlari nereye goturucek