Era... Darkness... fratele meu...
-Suriorara.-Ce cauti aici?
-Eu sunt dusmanul tau de moarte. Numit Lup al Intunericului.
-De ce ai devenit de partea raului?
-Tu de ce nu?
Nu mai astept si sar pe el. Imi lasa o cicatrice adanca la ochiul stang. Eu il zgarii pe spinare si apoi il musc de gat. Imi curg siroaie de sange. El sare pe mine si poate sa imi infiga oricand ghiarele in gat. Dar nu a facut-o. Ma ridic si spun.
-Puteai sa imi infigi oricand ghearele in gât .Puteai castiga.
-Am vrut doar sa imi revad surioara.
-A... Ok...eu trebuie sa plec.
-Stai, vin cu tine.
Am zambit si am plecat amandoi.Am ajuns pe un camp cu o iarba mai inalta.In fata noastra se vedea o silueta mergand prin camp.Ne aropiem de ea si aceasta se opreste.Ne apropiem mai mult i vedem Lupul Spiritelor.Este lupul cel mai puternic.A fost in cea mai puternica haita.Un saman.Dar haita a fost invinsa.Cand acesta era doar un saman,erau in batalie cu haita umbrelor.Acesta i-a spua liderului ca nu ii pot invinge pe haita umbrelor.Dar acesta la omorat pe loc.De acea acum este un spirit.Spiritul lupilor.Suntem fata ib fata cu Lupul.
-Ati facut ce ra mai bine.
spuae el cu i voce blanda apoi se afunda in cer ca o stafie.Hei!Al treilea capitol. Cum vi se pare lupisori?
P. S. La media e Lupul Spiritelor