Zdravo , Mike.
Svako jutra sam uzaludno pokušavala privući pažnju najljepšem i najpopularnijem liku u školi. Ja , s drugestrane , nisam bila ništa posebna. Čak , nisam se šminkala ni sređivala koliko su to druge djevojke iz moje škole radile. Gledale su me s visine , ali nisu ni slutile tkosam ja.
Svi danas su znali tko je Aria Roberson. Za njih , on je kraljica , ali bila je popularna pjevačica , a ujedno i moja starija sestra.
Šta? AriaR . Tvoja starija sestra. Objasni?
Sjedila sam smireno u svojoj klupi na kraju razreda i gledala kroz prozor dok sam jela užinu , kada me je grupa djevojaka okružila.
Nema šanse. Nemoguće , ne ličiš na nju ni sekundu.Hahahah
Izbjegavala sam da me ljudi znaju kao mlađu sestru popularnog idola , ali tajna se vrlo lahko otkrila. Slušala sam njihova ismijavanja ,dok Mike nije ušao u učionicu i sjeo preko puta mene. Čas je počeo.
Dakle ti si sestra od ArieR? To je tako cool.
Da. Hvala , Mike.
Danas je bio prvi dan od kako idem u ovu prokletu školu , a da mi se je Mike obratio. Jeste da je razlog bio moja sestra , ali nije me bilo briga.
Poslije škole krenula sam kući. Uvijek sam išla sama uskim prolazom , očima prateći samo jednu osobu. A danas , danas ta osoba hoda rame uz rame sa mnom.
Danas je bilo zabavno. Zar ne , broo.
Pokušala sam da zvučim kul kako ne bi bila suvišna u njegovoj okolini. On je me prvo ozbiljno pogledao , a onda prasno u smijeh.
Hahahaha. Jako si zanimljiva. Hahahha broo.Hahahahah sviđaš mi se. Hahahaha
Nije mogao zaustaviti suze od smijeha a meni je bilo drago što sam ga uspjela tako nasmijati. Još one zadnje tri riječi. Sviđaš mi se. Tako lijepo zvuče.
Hahaha drago mi je da sam te uspjela nasmijati. Ali pokušala sam da zvučim kul , znaš to?
Da , ali ti i ne ide baš.
Baš si zloća. Hahahaha
Šalim se. Vidimo se sutra?
Da. Ćao, Mike!
Ćao , kako se ono opet zoveš?
Ah..
Šta? Nemaš ime? Onda ću ti ja dati jedno.
Imam ime. Grace , tako se zovem. Ali ovo je prvi put da me neko pita za ime. Pretežno me svi zovu kao Arijinamlađa sestra.
Dobro. Od danas si Gri. Ćao , Gri.
Da , ćao.
Tako smo se rastali. Vrijeme je brzo letjelo , a ja sam za čas posla bila ispred svoje kuće. Ovo je bio jedan od ljepših dana u mom životu. Momak mojih snova mi se je obratio , i čak me pitao za ime? Wow , danas jeste moj sretan dan. Pokucala sam na vrata , a njih mi je otvorilaniko drugi , nego Aria. Kada sam je vidjela , iznova se neki bijes probudio u meni.
Grace , imam nešto da razgovaram s tobom.
Ja nemam ništa da ti kažem.
Prošla sam pored nje. Ona ne svata , koliko je mrzim. Sve moje bivše simpatije , svaki momak koji mi se sviđao , svi oni su mi priznali da vole moju sestru , a ne mene. Kakva sam sve poniženja zbog nje doživjela. Nikad joj to neću oprostiti. Zaspala sam u svojoj sobi u tim mislima. U moje snove je dolazio samo on.
Ujutru , rano sam ustala. Tačnije , ranije nego inače. Otrčala sam u kupatilo i izvadila set šminke koji sam mislila da sam bacila. Našminkala sam se , skinula svoje odvratne naočare , i pustila svoju kosu iz pletenica. Jednom riječju , bila sam ono što su ostale djevojke željele da budem , Arijina mlađa sestra. Ali u očima jedne osobe , ja ću danas biti ja. Ničija sjena , samo ja , Grace Roberson. Spremila sam se i istrčala napolje. Ispred kuće je bio Mike.
Gri? ..... to si ti , zar ne?
Da , hahaha. Maca popapala jezik , Mike.
Ne. Izgledaš prelijepo.
Pa , hvala ti mnogo.
Smijala sam se , dok je Mike rukama pokrivao lice. Bilo mi je drago da mu se sviđa. Krenuli smo u školu.
Dok smo hodali , Mike cijelim putem ništa nije progovorio. Bila sam zabrinuta. Da li sam ga ja razljutila? Prije nekoliko minuta je bio uredu.
Hej , Gri. Imam nešto da ti kažem danas. Čekaj me na krovu škole danas za vrijeme ručka , važi?
Da.
To je sve što sam rekla. Bila sam sretna u jednu ruku , ali i radoznala šta mu treba. Vrijeme je brzo prolazilo , a i pauza za ručak je brzo došla.
Idem.
Hoće li to danas neko priznati svoja osjećanja nekome? Huh?
Možda .
Osmjehnula sam se i potrčala prema krovu. Malo više sam zakasnila , zbog svoje obaveze kao redara , i stiglasam samo na kratko da se javim.
Mike!
Tu si. Šta te je zadržalo ovoliko?
Dužnost. Nego možemo li razgovarati poslije škole u parku preko puta?
Da , naravno. Vidimo se tamo.
Vratili smo se u učionicu. Nastava ne brzo prošla za nekoga tko konstantno razmišlja o nečemu. Kada je zvono odzvonilo zadnji sat , potrčala sam iz razreda. Mike nije imao zadnja dva sata zbog treninga , pa je bilo malo i neobično bez njega okolo. Spazila sam ga ispred škole.
Mike!
Hahah , idemo?
Da.
Tako smo krenuli. Putem do parka smo razgovarali. U jednom momentu , Mike me je zgrabio za ruku i okrenuo prema njemu.
Mike?
Gri , moram ti nešto priznati. Volim te.
Šta?
Na početku sam te želio samo zato što si sestra velikeArijeR i mislio sam da je mogu dobiti preko tebe ali ....
Na moje oči je mrak pao. U trenutku kada je rekao da me voli bila sam presretna , a sad ovo. Istina uvijek boli. Mislila sam da me voli zbog mene , a ne zbog moje sestre. Okrenula sam se i pretrčala ulicu. U tom trenu kada je Mike krenuo za mnom , auto se pojavilo ni otkudi udarilo ga. Krv. Mikevo tijelo. Automobil. Suze.
U bolnici mi je javljeno da je umro. Nisam to mogla podnijeti. Pokušala sam se ubiti , pa su me doktori ostavili neko vrijeme u bolnici pod visokom kontrolom. Više ništa neče biti isto kao što je bilo. Mike će oduvijekbiti uz mene , i nikad ga neću zaboraviti. Nikad više se neću zaljubiti. U mom srcu je samo Mike mogao postojati. Voljela sam ga. I sad ga volim.
YOU ARE READING
Baby , I'm Not Like The Rest [NEW]
Teen FictionPrica o djevojci koja je bila ludo zaljubljena u momka koji je nije ni primjecivao. No jednog dana , stvari su se okrenule. On je nju poceo da gleda iz neke druge perspektive , ali nju nije bilo briga. Tako dok je jednog dana trcao za njom , da je p...