Rose's P.O.V.
Eram in sufrageria casei mele, plimbandu-ma de colo-colo, vorbind la telefon cu prierena mea Sara.
-Va fi acolo, calmeaza-te. Nu e ca si cum profesorii au face ore cu cei de clasa a XI- a C si cu ce-i de clasa a XI-a B nu? Spune Sara cu o voce ametita.
-Nu conteaza ca va fi acolo. Dar nu ne-am vorbit, si m-am schimbat. Adica mutarea m-a schimbat, iar cand am ajuns din nou aici m-au mutat o clasa in plus decat cea pe care trebuia. Am spus eu lasand un oftat sa imi scape printre buze.
-Voi fi si eu acolo. Te voi ajuta. Adica suntem in aceeasi clasa. Acelasi profil.
-Nu e atat de usor cum pare. Am continuat eu sa neg.
Dupa venirea mea din U.S.A. si inceperea unui nou an scolar intr-un liceu destul de mare din UK. te simti ciudat. Iti revezi colegii, prietenii, fostii sau actualii crush, in cazul meu. In acel an m-am schimbat. Parul meu care era de un saten-auriu, acum duce spre negru si cu ombre.
-Trec sa te iau. Mi-a zis mama sa iti prezint liceul si tot. Nu te stresa. Voi fi acolo. Bine? A spus Sara incercand sa ma ajute ca de obicei.
-Te astept. Pa. Am spus si eu inainte sa inchiada telefonul.
Am intrat in camera mea si am luat geanta in care m-am uitat de zeci de mii de ori pentru a vedea ca sunt pregatita.
M-am dus in fata oglinzii in care mi-am aranjat de cate-va ori camasa alba care avea manecile suflecate pana la cot, lasandu-mi bratarile negre la iveala. Blugii mei negri erau perfecti, nu aveau nici o scama sau un fir de praf, iar tenesii mei de culoare alba era foarte curati. Mi-am ridicat privirea si m-am uitat la fata mea. Nici un cearcan, nici un cos sau vre-un fir de la sprancene crescut in plus. Parul meu era prins intr-o coada lejera, dar in fata parul era putin tapat. Unele suvite imi ieseau din coada si ma enervau putin dar era bine.
Ochii mei caprui erau scosi in evidenta de creionul negru cu care le-am tras conturul.
Am auzit un claxon. Mi-am luat geanta cu steagul Statelor Unite, geaca de piele in mana. Am coborat in graba si am iesit din casa incuiind usa.
Parintii mei au ramas in State, iar eu am venit inapoi.
Am urcat in BMW Q7 al prietenei mele din copilarie. Ne-am imbratisat. Si am pornit spre scoala.
-Ti-am luat ceva din State. Am spus el scotand din geanta o punguța de cadou, de marime medie, si am scos si caietul de desen, de unde am cautat portretul pentru ea.
-Nu trebuia sa te cheltuiesti cu mine. A spus ea facand o pauza. Multumesc. A continuat. Mi-ai lipsit. A spus ea cu ochii plini de lacrimit.
-Daca plangi vom face accident. Si in plus rimelul e scump. Am spus eu ultima parte imitand o pitipoanca.
Dupa un drum de cateva minute am ajuns in fata liceului nostru. Semana cu o cutie. Imi aducea aminte de scoala generala.
-Imi aduce aminte de Forest. Am zis eu amintindu-mi Scoala generala care era pictata in galben si verde.
-E "Mama" generalei noastre. A spus Sara razand.
Nu se schimbase deloc. Acelasi par blond, aceeasi ochi albastri! Aceeasi piele aproape maslinie.
Iar eu, pielea mea era aproape ca faina si nu ma puteam bronza.
CITEȘTI
Crush
Teen FictionVa fi o poveste cu final fericit? Nu. Va fi Rose fericita alaturi de cineva? Poate. O va place el? Nu spun. Aflati doar citind. Cover by : RawGraphics