Am inceput sa ma plimb pe holul de la etajul unu. Am gasit baia iar imediat ce am intrat pe ea am mai lasat un hohot sa imi scape. Mainile si picioarele mele tremurau iar capul ma durea. Ochii imi erau rosii iar inima imi batea cu putere. Il vazusem. Era cel mai frumos baiat pe care il vazusem. Se schimbase putin, crescuse in inaltime si dupa cum arata cu siguranta facea sala.
Flasback
Eram singura acasa. Ma uitam la televizor iar telefonul meu a inceput sa vibreze. L-am luat si am gasit un mesaj de la Luke.
By Luke: Deschide usa.
Zis si facut. In fata mea statea cu acea privire inocenta de care m-am indeagostit. Purta vesnicii lui blugi negri mulati, vesnicul tricou bleo-marin, si vesnicul hanorac gri.-Ma vei lasa aici? A intrebat razand
-Nu, intra. Am spus eu punandu-mi capul in paman.
Am inaintat spre camera mea si puteam sa jur ca se holba la fundul meu care iesea in evidenta din cauza pantalonilor scurti.
-Nu te mai holba la fundul meu, am zis razand.
-Nu ma holbez. Admir. A spus el iar amandoi am inceput sa radem amandoi.
Mainile sale s-au dus in jurul meu. Iar noi am cazut in pat. El ne-a invelit pe amandoi iar eu am zis:
-Sa ne lasam dusi de val. Am soptit eu.
-Dar sa nu facem ceva ce o sa regretam. A spus si am aprobat.
Buzele sale s-au dus la umarul meu care purta breteaua de la maioul meu gri, iar el vazand ca nu ii pot face nimic si-a dat tricoul jos. Am inceput sa ii sarut si sa ii musc fiecare portiune de la umar la gat si invers. Buzele sale imi sarutau pielea umarului si a gatului in atata fel incat sa nu ma invineteasca. In scurt timp buzele sale le-au gasit pe ale mele si au inceput un dans al pasiunii.
End of flashback
Lacrimile mele s-au oprit cand pe usa a intrat Sara.
-Am zis ca vin dupa tine. Acum stergeti lacrimile, refa-ti machiajul si zambeste. Fi tare. A spus ea. A venit el nu?
-Da am spus eu in timp ce imi retusam machiajul.
-Haide. Domnul Storn e foarte entuziasmat de un elev nou. A spus deschizand usa salii de clasa.
Zeci de perechi de ochi imi urmareau orice miscare. Iar in fata, la catedra, era un profesor iesit nu de mult de pe bancile facultati, bine lucrat care isi lasa muschii sa ii iasa perfect prin camasa alba pe care, de altfel, toti o purtam.
-Copii, incepe acesta, anul acesta avem o noua colega venita din U.S.A. Rose, poti sa te prezinti.
-Uhm.... Buna, sunt Rose James, am 17 ani, si sunt in aceasta clasa deoarece in America copii se dau de la 3 ani la gradinita. Am spus eu. Daca aveti intrebari, raspund. Am spus eu.
-Sa ma prezit si eu. Numele meu este Edward Storn, am 24 de ani si sunt dirigintele tau si profesorul de matematica. A spus el.
-Ati putea sa imi prezentati si elevii? Am intrebat mai rusinoasa deoarece inafara de Sara, nu cunoasteam pe nimeni.
-Avand in vedere ca este o clasa de 24 de elevi tii voi prezenta. A spus el. Ii vom lua pe randuri si ii vom numerota.
CITEȘTI
Crush
Teen FictionVa fi o poveste cu final fericit? Nu. Va fi Rose fericita alaturi de cineva? Poate. O va place el? Nu spun. Aflati doar citind. Cover by : RawGraphics