9✈️

77 10 8
                                    

----------------------------------------

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

----------------------------------------

Už asi dvacet minut jsem zírala na mobil a nechápala jsem, kde mohl vzít moje číslo.

Jestli se ptáte kdo, odpovím vám jasně. Ross!

Asi před půl hodinou mi přišla esemeska. Ahoj.

No a tak jsem odepsala. Myslela jsem, že to byl jenom trapnej vtip. Že nějaký malý děcka posílají náhodným lidem zprávy a když jim odpovíš, tak se leknou a už neodepíšou, ale dotyčný mě začal bombardovat zprávami.

No..asi nějak takhle.

***flashback***

Ahoj- zobrazila se mi přes displej zpráva od neznámého čísla. Vůbec jsem nechápala, Jakej blbec mě mohl rušit, když jsem sledovala poslední díl Harryho Pottera!?

Ahoj. Kdo jsi? - odepsala jsem a myslela si, že už nepodepíše.

Hádej. - okamžitě pípla další zpráva a já sebou cukla. Měla jsem podezření, že je to nějaký úchyl.

Nebudu hádat. Jestli mi to nechceš říct, tak už mi nepiš. - Byla jsem strašně zvědavá. Nejdřív jsem si myslela, že to mohl být Rocky, ale to jsem se sakra mýlila.

Fajn..tady Ross.

Kde jsi sakra vzal moje číslo?! -Napadla mě jen jedna možnost. Britney. Ale proč by mu chtěla dávat moje číslo, když mě nesnáší?! I kdyby jsme se měly se sestřenicí rády, stejnak by bylo divný, kdyby mu to číslo dala.

To neni podstatný. - Tak touhle zprávou mě docela vytočil. Z ničeho nic mi začne psát a pak že to není podstatný?

Pro mě to podstatný je!  - Odepsala jsem, ale on už neodpověděl.

***end of flashback***

Seděla jsem na posteli a v hlavě jsem si přemítala zážitky a chvilky z dnešního dne.

***flashback***

"Táákže...máš jeho číslo?" Šibalsky se usmála mamka po tom, co jsem za ní přišla od Rockyho.

"Ne, ale on má moje." Řekla jsem popravdě.

"Úúú ty svůdnice." Zasmála se a zakmytala obočím.

"Prosimtě mami." Uchechtla jsem se a prootočila očima.

Fateful flightKde žijí příběhy. Začni objevovat