Selamun aleykum kardeslerim. Bu bolum biraz gec oldu ama anca yazabildim. Musait bir zaman bulamadim. Hakkinizi hll edin. İnsllh bu bolumu begenirsiniz.
Oda neee..!!! Asagidan sesler geliyor. Annemler coktan uyumustu. Peki bu sesde ne. Ben kendi kendime dusunurken vazonun kirildigini duydum ve bir ciglikk...
Anneeeee... Babaaa....abiiii... Ya lutfen gelin. Asagida bizden haric birileride var. Allahim yardim et..
Ben kendimi kaybetmis ciglik atarken iceri abim girdi, sakin olmami istedi ama amenna. Olamiyorum ben sakin olamiyorum.Ben
Abi dalga mi geciyorsun asagida bizden haric biri var diyorum nasil sakin olmami bekliyorsun dedim ve ekledim sen niye bu madar sakinsin sizde o sesi duymadinizmi.. Abim yuzunde tatli bir gulumseme olusturupAbim
Duyduk ama sakin ol tarla faresi. Babam asagiya bakmaya gitti telaslanma kimse degildir camlar acik kalmistir. Vazo ondan dusup kirilmistir, olamazmi niye hemen aklina kotu seyler getiriyorsun.Abim beni teselli etmeye calisiyordu ama bi konudada hakli niye hemen kotu dusunuyorum ki ama yinede kendim gormeden inanmazdim. Babam muhakkak bahcedeki kameralara bakcakti.
Ben
Abi bence babam kameralara bakcak. Bizde gidelim de bakalim.Dedim ve asagiya indik. Babam coktan bilgisayari almis koltuga oturmus cd'yi takmaya calisiyordu. Bende hemen babamin yanina oturup izlemeye basladim. Niye bu kadar korkaktim ben yaa. Cok da duygusal.
Ben
Baba indiginizde balkonun kapisi acikmiydi. Kapiyi zorlamismi camlar acikmiydi. Ben babami soru yagmuruna tutarken babam videoyu izliyordu ve...Babam
Evet kizim kapi zorlanmis, iceri girmis vazoyu kirdiktan sonrada hizli adimlarla evden cikmis.Abim
Ne olcak baba hirsiz Gizemin sesini duyup kacmistir. Bizim evin alarmi.Deyip yuzunde koca bir gulumseme olustusturdu. Birde dalga geciyor. Gicik. Off ya iceri giren olmustu ve bu bir hirsizdi. Etrafima bakdigimda annemi indigimden beri gormemistim annem yoktu. Babama annem yok nerde diye sordugumda tabi ki yine
Abim
Merak etme tarla faresi annemi goturmediler. Mutfakta ayran getircekti ama. Birazda sakin ol artik. Yarin yeni bir alarm taktircaz alarm bozulmus. O yuzden calmamis.Deyip babama dondu ve.
Abim
Baba yapilcak bir sey yok sanirsam. Eger yoksa ben yatmaya gidiyorum.
Yorgunum yarinda erken cikmam gerekiyor..Deyip babamdan cevap bekliyordu.
Babam
Yok oglum benimde isim bitti zaten. Bende simdi yatacam insllh. Hadi kizim sende git yat artik. Korkma Rabbimiz varken kimse bir sey yapamaz.Dedi ve bilgisayari toplamak icin ayaklandi. Bende kafami sallayip tamam dedim ve odama ciktim.
Yatagima uzanip ayetel kursiyi okuyup bu olanlari unutmaya calisurken uykuya daldim.Ertesi gun
Sabah erkenden kalkip babam kahvalti ederken babama sormam gereken bir sey vardi. Babama
Ben
Baba seninle bir sey konusmak istiyorum.Deyip sandelyeye oturdum babamda kafasiyla onaylayip tamam kizim dinliyorum dedi ve basladim.
Ben
Baba hani sen benden bir sey istiyordun. Disaridan okuyup diplomayi almami istiyordun yaaa.Dedim. Babam gozlerini sok olmuscasina acip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dualarıma Aminim Olur Musun?
Teen FictionMedreseli iki kiz arkadasin birbirleriyle tevafukan karsilasmalari bakin nelere kismet oluyor..