Selamun aleykum kardeslerim. İlk bolumu simdi yaziyorum. Eger begenirseniz devamida gelcek insallah. Allaha emanet olun. Selamun Aleykum. 😊☺
Annem : Gizemm..!!! Hadi kalk kizim artik. Bugun pazar babanlara guzel bir kahvalti hazirlayalim..
Ben : Tamam anne hemen ellerimi, yuzumu yikayip geliyorumm..
Annem : Tamam kizim bekliyorum..
Ben : Ooo hayirli sabahlar Makbule Sultan..
Annem : Sanada guzel kizim. Hadi bir yardim ette kahvaltiyi hazirlayalim bir an once babanlarla guzel bir kahvalti yapalim insaallah..
Ben : Tamam annemm..
Annem : Tamam hersey hazir. Ben babani kaldirayim sende git abini uyandir.
Ben : Peki tamam anne seve seve..
Musab abimi cok seviyorum. Ayni zamanda onu uyandirmaya bayiliyorum.. cunku uykuluyken ne yapsam islemiyor. Tabi uyandiktan sonra biraz degissede..
Ben : Abi hadi kalk artık kahvaltı yapcaz..
Abim : Tamam ya 5 dakika daha lutfen..
Ben : Abi hadi ama bugun pazar babamda evde, guzel bir kahvaltı yapalım ailecek iste..
Abim : Tamam ben size yetisirim 5 dakika dahaaa..
Ben : Kalkmiyomusun simdi..
Abim : Hayiirrr..
Ben : Peki tamam bunu sen istedin..😜
Simdi gorursun senin kafandan asagiya nasil su dokuyorum. 😂
Ben : Abi son kez soruyorum kalkiyormusun, kalmiyormusun yoksa olacaklardan ben sorumlu degilim..😁
Abim : Yatakta ziplayip durma ya lutfen. Cok yorgunum. Ben gelecem diyorum..
Ben : Al buda sana GUNAYDIN
banyosu... sana olacaklardan ben sorumlu degilim demistim...Abicim..Abim : Gel buraya tarla faresi.. yakalarsam cok piss gitikliycamm..
Eyvahhh bittim ben, tabanlara kuvvet Gizem.
Ben : Anneee.!!! Kurtar beni abimden.. Lutfen..!!
Abim : Nasilmis insanlari sinir etmek.
Ben : Ya abi tamam bir daha yapmiycam.. Cok gidiklaniyorum biraakk...
Abim : Sozmu.😆
Ben : Soz tamam yapmiycam..!!😕😐
Abim : Hmm. Tamam simdi hadi kahvaltiya gecelim. Olurmu , cunku cok acim..
Ben hemen geliyorum.Ben : Tamam abi. Bende anneme gidip bir bakayim..
Babam Ahmet : Hadi cocuklar gelin artik bekliyorum. oo kahvaltida cok guzel gozukuyor..
Ben : Tamam baba hemen omleti yapip geliyoruz..
Babam : Tamam guzel kizim.. Musaaabb hadi oglum gel artik.
Abim : Geldim babacimm.Makbule sultan bune yaaa dokturmussun yine. Off cok acim yaaa.
Ben : Omletimizde geldii.. Hadi artik herkes gecebilir..
Abim : Offf. Kim yapti bu omleti ya cok guzel olmus.
Ben : Ben yaptim abicimm.. Afiyet olsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dualarıma Aminim Olur Musun?
Roman pour AdolescentsMedreseli iki kiz arkadasin birbirleriyle tevafukan karsilasmalari bakin nelere kismet oluyor..