"Kako to misliš ubio si ga?", malo sam se otrgnula od njega.
"Morao sam da dođem na Zemlju sa svoju sestru."
"Uzeo si moju osvetu. Ja sam trebala da ga ubijem, a ne ti.", bila sam jako nervozna i tužna. Tužna jer nije umreo na način na kojeg sam želela da ga ubijem.
"Žao mi je. Nisam znao da ti želiš da se osvetiš.", nisam želela više ništa da slušam, pa sam samo izašla iz šatora, namerno udirajući se u njega. Moram da se osvetim, dobiću svoju osvetu na bilo koji način.
-FLASHBACK-
Dok sam sjedila sama u jedan kutak u hladnu ćeliju, neko je ušao unutra. Krenula sam pogled. Thelonious Jaha, kancelar na Arku.
"April Young.", rekao je, na što sam odjednom dobila želju da ga jako silno udarim.
"Thelonious Jaha.", ironično sam se osmjehnula.
"Stvarno si bila bahata kao što sam čuo.", došao je nekoliko koraka bliže mene, zbog čega sam ustala.
"Šta želiš Theloniouse? Otplutaćeš i mene u svemiru kao što si uradio sa mojim roditeljima?"
"Za to je bio poseban razlog i ti znaš to.", rekao je. "Došao sam da ti kažem tvoju kaznu."
"Nije imalo potrebe za to. Samo su rodili još jedno djete i zbog toga ste ih ubili? Kakva je ovo pravda?"
Ignorirao je sve što sam rekla. Naravno, to je najlakše. "Tvoja kazna je da ne smeš da prićaš sve do tvoje 18 godine, kada ćeš biti otplutana u svemiru."
"Jebi se.", rekla sam i samo sam sela opet na podu.
"Uživaj u tvoje dane ovde gospođice Young."
-END OF THE FLASHBACK-
"Jesi li dobro?", glas iza mene je upitao. Okrenula sam i videla Wellsa, Theloniousev sin.
"Dobro sam.", osmjehnula sam se ljubazno. "Zašto pitaš?"
"Bila si jako zamišljena i izgedalo je da ćeš početi da plaćeš.", zabrinuto me je gledao.
"Stvarno sam dobro, hvala ti što se trudiš za mene."
"Nema na čemu.", osmjehnuo se. "Inače ja sam Wells."
"April."
"Drago mi je April.", opet se osmjehnuo, te je pogledao u stranu. Pogledala sam tamo gdje je gledao i tamo je bila Clarke.
"Ljubav ha?", ljubezno sam upitala.
"Ne. Samo nekadašnja prijateljica.", pogledao je u mene, a kada je video moj zbunjen pogled, rekao je: "Komplikovano je između nas."
"Oh...Okej.", osmjehnula sam se, te sam krenula da idem. "Pa sad moram da idem, vidimo se."
"Vidimo se."
Brzo sam otišla u Bellamyev šator, a on je tamo bio sa neku devojku. "Bell mora da pričam sa tobom."
On je samo prevrnuo očima. "Reci."
"Nasamo.", pogledala sam u tu devojku, mislim da je njeno ime Harper. On ju je opet poljubio, te joj je rekao kako će je pozvati nakon našeg razgovora, na što sam prevrnula očima.
"Koji je razlog zbog kojeg si prekinula moju zabavu?"
"Razlog je da sam našla način kako da se osvetim.", zlobno sam se osmjehnula, te sam sjela na improvizrani krevet.
"Kako?", ljubopitno je pogledao u mene, te je prekrstio ruke na grudima.
"Preko Wellsa."
"Šta?"
"Šta šta? Ubiću Wellsa.", sad sam ja prekrstila ruke.
"Ne, nećeš."
"Zašto ne bih?", iznervirano sam ga pogledala, na što je on prešao ruku kroz kose.
"Jer on nije kriv za nićega."
Ustala sam. "Nećeš mi ti narediti šta da radim.", krenula sam da izađem, ali njegov glas me je zapreo.
"Ako uradiš to, izbaćena si iz kampa.", nisam ništa rekla, samo sam produžila da hodam sve do mog šatora.
Legla sam na kreveta i dok sam razmišljala o sve što mi je Bellamy rekao, zaspala sam. Ne znam ni koliko vremena sam spavala, ali probudio me je Finn i rekao je da hitno izađem napolje. Još sada sam imala osjećaj da je nešto loše u pitanju.
YOU ARE READING
Coming Home || The 100 [croatian]
Fanfiction"Svaka tetovaža ima neko značenje zar ne? Kakvo značenje ima tvoja?" "To znači osveta na Kineskom. Ova tetovaža me potsjeća da trebam da se osvetim na kancelaru Jaha. A to ću uraditi, ćim dođe ovde."