Rozdział 3

11 3 0
                                    

Miałam godzine na uszykowanie się.  Poszłam do łazienki zrobiłam makijaż.  Ubrałam sie w obcisłe czarne rurki i czarną koszulke na ramiączkach w białe pasy.Zeszłam na dół zabrałam prostownice i wyprostowałam włosy. Na stół położyłam napoje i szklanki. Spojrzałam na zegarek . Była 19:50 . Za 10 minut miał być Lukas. Zadzwonił dzwonek do drzwi. Otworzyłam i zobaczyłam Lukasa z białą różą.
-proszę wejdź -powiedziałam
-Dobry wieczór księżniczko -powiedział podając różę.
- Ojejku dziękuję. Usiądz na kanapie przed telewizorem ja skoczę do kuchni po sok .

Lukas:
Usiadłem na kanapie odpaliłem tv i spojrzałem w stronę kuchni. Ashley miała na sobie obcisłe rurki. Uggg ...a na dodatek miała bardzo zgrabny tyłeczek. Ogarnąłem sie i przestałem o tym myślec...
Ashley przyniosła sok
-proszę.  Wolisz niebieską czy zieloną słomkę?  -zaśmiałam sie pod nosem
-yyy obojętnie -posłałem jej najpiękniejszy uśmiech jaki tylko umiałem z siebie wydobyć . Ashley zaczęła nalewać sok . Ława na której były szklanki była dość niska dlatego dziewczyna sie pochyliła . Bluzka jej zwisała i znów mnie korciło aby tam spojrzeć ,ale sie powstrzymałem mogę być z siebie dumny .
-No to co oglądamy? -zapytałam
-Hmmm mam ochotę na horror
-może być -uśmiechłam sie
Lukas wybrał film i zaczęliśmy oglądać.
Film był cholernie straszny
Lukas?  -spytałam
Tak ?
Mogę cię złapać za rękę ?troszkę sie boje .
Oczywiście piękna -zaśmiał sie pod nosem.
Złapał mnie za rękę i nagle poczułam motylki w brzuchu. Ugg było cudownie. Lukas był taki przystojny. Jego zielone oczy tak pięknie się świeciły .
Nagle moje zamyślenia przerwało pytanie Lukasa :
Może zatrzymamy film i zrobię popcorn?
-okey -odparłam
Ruszyłam do kuchni za przystojniakiem. Usiadłam i zaczęłam go obserwować .
Lukas:
Kurwa. Ona jest taka śliczna . Wiem że sie nie znamy za długo ale ja czuje że to ta jedyna
...................   

Popcorn gotowy. A ty co sie tak na mnie patrzysz? -zapytałem.
Jesteś cały w soli -zasmialam sie
No dobra mam jeszcze jedno pytanie : jesteś taka piękna ,miła ,zabawna wiem. Znamy sie krótko i chyba zwariowałem ale ja cię kocham zostaniesz moją dziewczyną?
-usmiechlam sie i powiedziałam tak a jedna mała łezka szczęścia splynęła mi po policzku.Lukas do mnie podszedł i mocno przytulił szepnął do ucha :kocham cie
Na co jeszcze mocniej sie w niego wtuliłam. Zabralismy popcorn i oglądaliśmy dalej film.Nagle poczułam sie śpiąca oczy mi sie powoli same zamykały.
Położyłam głowę na kolanach Lukasa i zasnęłam .
Lukas  :
Jestem taki szczęśliwy że ją mam. Nikomu jej nie oddam nikomu!  Pocałowałem ją w nosek.Film sie skończył.  Wyłączyłem tv i zaniosłem Ashley do łóźka.Gdy ją kładłem obudziła sie i powiedziała
:misiu zostań ze mną
-w takim razie sie przesuń
Zasnęlismy wtuleni w siebie .
Było cudnie

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 23, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Never Say Never Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz