Λογικά με είδε που είχα αφαιρεθεί και έχωσε τη γλώσσα του μέσα μου όσο πιο βαθιά γινόταν κανοντας με να αναστεναζω δυνατά. Με εγλυφε και με δαγκωνε παντού. Η αίσθηση του τόσο διεγερτική. "Θα τελειώσω" "Να μην τολμησεις" "Τι θες να κάνω δηλαδή;" "Να το βουλωσεις" είπε ακόμα μια φορά και μπήκε ελάχιστα μέσα μου. Ενα πνιχτο γελακι του ξέφυγε. Γαμιεσαι ρε πουστη. "Βάλτο όλο ρε πουστη μου" βγαίνει τελείως απο μεσα μου και η απογοήτευση ειναι φανερή στο προσωπο μου. "Τς, τς δεν θέλω να βριζεις όμως, αν θες να τα πάμε καλά" Λέει με υφακι που άνετα τον δολοφωνω. "Δεν Θέλω να τα πάμε καλά να με πηδηξεις θέλω" απαντώ με θάρρος. Τον βάζει ξανά μέσα μου λίγο και μένει εκεί. Επειτα τον ξανά βγάζει. Αν ήμουν λυμενη θα εσπρωχνα προς το μέρος του για να έχω πλήρης διεισδυση μέσα μου αλλά δεν μπορω. "Γιατί μου το κανεις αυτο;" "Τιμωρία δεν ήθελες;" λέει με ενα ειρωνικό χαμόγελο. Ηθελα... τον βάζει ξανά μέσα μου με δυναμη βαθιά αυτή τη φορά και ουρλιαζω ρίχνοντας το κεφάλι μου πίσω. Τεντωνομαι απο την ενταση και με πονανε οι χειροπέδες καθώς το μέταλο μπαίνει στο δέρμα μου. Ερχεται κοντά μου "Εγώ να ξέρεις ταλαιπωρουμαι περισσότερο απο εσένα. Είμαι παρα πολύ καυλωμενος για να σε αφήσω" ψιθυρίζει στο αυτί μου. Ανατριχιαζω ολόκληρη με την ανάσα του να πέφτει στο λαιμό μου και τα προστυχα του λογια. Βγαίνει και ξαναμπαίνει με δυναμη μέσα μου. Τόσο βαθια. "Πιο γρήγορα" καταφερνω να πω αναμεσα απο τα ουρλιαχτα μου. "Παρακαλά με" "Σε παρακαλώ" "Τι με παρακαλας μωρό μου;" "Πιο γηρηγορα, βαλτον μου πιο γρήγορα σε παρακαλώ" βγαίνει μια τελευταια φορά και ξαναμπαίνει βαθιά. Ουρλιαζω και πεφτω πίσω ακόμα μια φορά. Μπαινοβγαίνει πλεον γρήγορα καο βαθιά μέσα μου. Φωνάζω, αναστεναζω και κλαίω απο πόνο και ευχαρίστηση. Αναστεναζω το όνομα του. "Πιο δυνατά μωρό μου", τον ακούω να λέει. Φωνάζω πλεον. Συνεχίζει ωσπου τελειώνει μέσα μου. Μια κραυγή φεύγει απο το στόμα μου και εκείνος με φιλάει άγρια πανω στον οργασμό μας. Μένει μέσα μου. "Θες να κάνω κάτι για σένα;" λέω ενω τον κοιταω στα ματια του. Τα ματια του... Βγαίνει απο μέσα του, με λύνει αργά απο τις χειροπέδες και αφού μου τρίψει τα σημεία εκείνα τον σπρχωνω προς τα πίσω. Ακουμπάει την πλατη του στην αλλη πόρτα και του ανοίγω τα πόδια. Μπαινω αναμεσα και του φιλαω το λαιμό, το στήθος, την κοιλια και το V του και στις δυο πλευρες. Κατεβαινω και πιάνω το μόριο του στα χέρια μου τρίβοντας τον και ακουμπωντας προσεκτικά τα δόντια μου στο πάνω μέρος ίσα ίσα για να ερεθιστεί περισσότερο. Τον βάζω στο στόμα μου και ακολουθώ την ίδια κινηση με το δεξι μου χερι. Προσπαθώ να τον βάζω όσο πιο μέσα γίνεται. Σηκώνω το βλέμμα μου και τον βλέπω με σκυμενο το κεφάλι πίσω να απολαμβάνει οτι του κάνω. Ειναι τόσο όμορφος και μου δίνει τόση ευχαρίστηση το θέαμα αυτο. Οταν πλεον τελειώσει δεν έχω αλλη λύση παρα να τα καταπιω κάτι που του δίνει ιδιαίτερη χαρά. Δεν ξερω το λογο. Ανεβαίνω πάνω του και το σημείο μου ακουμπάει το δικο του. Ειναι τόσο σκληρός που έτσι μου έρχεται να του ορμησω ξανά. Και το κάνω. "Αυτο ήταν για την ταλαιπωρία σου..." του λέω αναμεσα στα φιλια μας "... αλλά δεν νομιζω πως τελειωσε" χαμογελάει στο φιλί μας και με γυρίζει ξανά στα τεσσερα και αφού με σφαλιαρισει μερικές φορες στα πισίνα ξανά μπαίνει μέσα μου αργά και σταθερά και έπειτα με δυναμη. Τρίτος οργασμός για αυτον σήμερα και η ικανοποίηση μου ειναι πολύ μεγαλύτερη απο αυτη που μου προκαλει ο ίδιος. Ετσι πέρασε το βράδυ μας λοιπον ο ένας να τιμωρεί και ο άλλος να ευχαριστει. Ετσι πέρασε γενικά η σχέση μας. Το λατρεύω αυτό. Λατρεψα κάθε στιγμη του. Και ακόμα το κάνω.
______________________________________________
Διαβαστε το ιματζιν μου με τιτλο "Μελαγχολική Στοκχόλμη" πιστεύω θα σας αρεσει 💜. (Ειναι μικρού μήκους -20 κεφάλαια περίπου)
YOU ARE READING
No freedom
Teen Fictionαλλη μια αγαπημένη μου ιστορία ειναι εδώ Vote and comment •I don't want to be free if my freedome is own to someone• mdstr All the love, Den