3.kapitola-a je to tady...

160 13 1
                                    

.."přijala to.." řekl Sebastian a zmrdsky se na mě podíval..
..hned po tom si Ciel ufrkl a zvolal "a co já s tím teď? Měla se rozhodnout dřív..."..tak..a v tu chvíli mi jaksi ruply nervy(to iz v hajzlu,ihned do krytu 😅._.).."JAK JAKO DŘÍV?! MŮŽEŠ BEJT RÁD ŽE JSEM TO PŘIJALA!"..zařvala jsem na Ciela ,který se na mě hned poté podíval.."Sebastiane..*ukáže na šaty* ..dej jí to,Naomi...ty se převleč a pak následuje tvá práce,Sebastian ti vše řekne" a odešel to svého pokoje...vypadá to že ten malej šmejd je na chůvě dost závislej..."takže Naomi.." chůva se zasmála a podala mi šaty.."tohle si vem na sebe,pak za mnou přijď do kuchyně 😂" a kupodivu..ODEŠEL DO KUCHYNĚ....a já se šla do pokoje převléct...po převlečení následoval přesun za Sebastianem do kuchyně.."DĚLÁŠ SI ZE MĚ SRANDU?! TOHLE MÁM MÍT NA SOBĚ?!"..jak jsem přišla...Sebastian se zasmál.."ano 😂 a teď mi pojď pomoct s obědem,nakrájej zeleninu"...tak mi podal zeleninu a nůž...pak to nechal na mě..po nějakém tom krájení se říznu..ale jelikož nechci aby si o mě Sebastian že neumim ani krájet tak jsem si do ruky vzala utěrku a krájela dál.."Naomi,podej mi utěrku"..tak,a je to v hajzlu.."._. Já..dojdu pro čistou tahle je špinavá" a krájela jsem dál..."není možné aby byla špinavá,dneska jsem jí měnil"...tak,Naomi začne panikařit.."no,to je ale náhoda,co? 😅" nervózně jsem odvětila a čekala na Sebastianovu reakci...a ten mi ju vytáhl z ruky.."ty ses řízla,musím ti to ošetřit,na tak krásné ručce nesmí být ani jedla jizvička 😏" a zatáhl mě do náhodného pokoje kde mě posadil na postel a hledal lékárničku...a já se zatím rozhlížela po pokoji...na židli poházené oblečení...dá se říct že chaos..řekla bych že to byl jeho pokoj..za tu dobu mi stihl ošetřit říznutí a já se zvedla z postele "honem ať nám neuteče polívka!" a bežela do kuchyně..a on za mnou...až bylo jídlo hotovo..dostalo se ke mě informace že má Ciel návštěvu ohledně obchodu.."já budu vítat hosty,ty nosit jídlo" řekl Sebastian a odešel dolů a začal vítat.."hm,dík jako.."..po přivítání jsem začala nosit jídlo..ale pak nastala panika...
---------------------------------------------------------
Takže...jelikož jsem hrozná svině tak...POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ ^^...
Tak zatím...SAYŌNARAAA :3
(Obrázek zobrazuje Naomi v oblečení od Ciela 😂👌)

~Kuroshitsuji- Atarashī Chi No Hakai~Kde žijí příběhy. Začni objevovat