-Nie chce żeby nasze pożegnanie było banalne - powiedziałam bez zastanowienia - Wiem! Niech okej będzie naszym zawsze, naszą obietnicą
-Okej - uśmiechnął się uroczo
-Obiecujesz? - zapytałam bardzo podekscytowana
-Obiecuje. Widzimy się jutro o 20 w tym samym miejscu - odpowiedział i mnie czule przytulił na pożegnanie.
Wtedy jeszcze nie wiedziałam że to ostatnie słowa jakie od niego usłyszę.
~~~
Hej. Jestem Selena ale wszyscy mówią na mnie Lena. Pochodzę z małego miasteczka na południu Polski. Mam 15 lat, dobrze sie uczę, jestem rozrywkowa i z reguły bardzo wesoła. Od roku jestem Jereminator i Arturonator czyli wierną fanką braci Sikorskich. Mam wielu znajomych ale jedną najlepszą przyjaciółkę Pauline która zawsze jest przy mnie. Znamy się prawie 9 lat i ostatnio jest mi bardzo potrzebna... Dwa dni temu wróciłam z wakacji które skończyły się niespodziewanie. Artur Sikorski, tak jak mówiłam do niedawna mój idol stał się moim przyjacielem. Magiczne prawda? Wiele dziewczyn zabiłoby żeby być na moim miejscu. Niestety nie trzeba dużo żeby to zepsuć.... Nasza przyjaźń zakończyła się tak szybko jak się zaczęła.
ZŁAMAŁAM OBIETNICE---------------------------------------------------------
Hej teraz witam się ja 😄
Bardzo długo zbierałam się do napisania jakiegokolwiek fan fiction ale powiedziałam sobie 'Nie myśl lecz działaj, strach ma tylko wielkie oczy'. Mam nadzieje że ktokolwiek to czyta i jest ciekawy jak potoczy się historia Leny. Jeśli tu jesteś zostaw ślad to na pewno bardzo zmotywuje a ja postaram się jak najszybciej napisać pierwszy rozdział.
Artur jest dla mnie ważną osobą i dlatego jest jednym z głównych bohaterów tego ff a Lenę "gra" Selena Gomez *można zobaczyć w mediach* ponieważ zawsze była moim ideałem kobiety 🙈
Dlaczego Last Summer? Początek prologu jest to rozmowa ostatniego lata. Jeśli ze mną zostaniesz z pewnością dowiesz z się o co chodzi. Zapraszaj znajomych do czytania, mam tysiące planów do zrealizowania w tym ff i wierzę ze razem z tobą dam radę i stworzę coś ciekawego. Trzeba być dobrej myśli. Do następnego.
Komentarze mile widziane 💗👇
Teraz zauważyłam że notatka mniej więcej jest długości prologu 😂 Następnym razem tak nie będzie.
CZYTASZ
Last Summer
FanfictionOna - ciekawa życia, pozytywna i uśmiechnięta. On - piosenkarz za którym ugania się tysiące dziewczyn, bawi się życiem ale wciąż szuka tej jedynej. Czy te wakacje zmienią ich życie na zawsze? Zapraszam :)