Ona:
Hneď po škole som išla k Treisi pripravili sme sa a vyrazili na parti ktorá bola neďaleko u dakeho snoba zo školi. Nykdy má netrápili chalani z povahou sukničkara lebo som vedela že to nieje nič pre mňa a časom zistíte prečo.Na parti to riadne žilo každý tam už mal niečo v sebe a tak sme si s Treisi tieš povzbudili náladu zlé nie veľmi aby sme vedeli čo robíme. Nikto ma na parti nepozná po mene no každý chlapec
vie čo som zač a každé dievča moju prítomnosť neznesie to fakt neviem prečo. V škole na seba moc neupozornujem som ako taká šedá myška ale na párty dávam všetkých do kolien prečo ? Asi to mám v krvi aleho je to len temperament. Niektorí tomu hovoria že som šlapka ale to z ďaleká nie som lebo šľapky sa nemajú problém s hocikým chalanom vyspať ale ja ich mám len na zábavu.Pohram sa a keď už vidím že bude chcieť aj niečo viac ho pošlem za inou lepšie povedané odídem. Stalo sa mi veľakrát že má chlapec zastavil ale to hneď aj oľutoval. Som zatiaľ iba druhačka ale všetky ostatné baby predom ňou na párty majú rešpekt ale iba na párty v škole si ma nik nevšimne. Viem asi sa pýtate či má niekto nespozná ale vždy prídem na párty keď už je každý opitý tak že nie nikto ma nepozná aká som každý má pozná ako prostú šedú myšku a to mi vyhovuje.
Treisi išla tancovať z dakym chalanom nepozdával sa mi a tak som čakala čo bude ďalej. Zobral ju hore na izbu s keďže poznám Trejsi bude potrebovať pomoc lebo ona tieš hoci komu do postele neskoci. Otvorila som bez pítania a chlapec už na sebe nemal tričko na Treisi som videla že má strach ešte že som prišla v čas.
Hneď ako si ma chlapec všimol Treisi nechal tak a podišiel ku mne začal sa mi hrať s pramienksmi vlasov a k tmu sa tak debylbe usmieval.Neváhala som ani na sekundu jednou rukou som ho chytila okolo krku a tieš som sa na neho usmiala, škoda nahybsl že má pobozkal som mu nečakane uštedrila prianí zasach do jeho rozkroku odstúpil odo mňa zohol sa a zabudované na mňa pozrel. Dala som mu jednu cez hubu a skončil na zemi.
Ani som nezareagovala a Treisi ku mne pribehla a celou silou ma obiala tieš som ju obilala no možno trochu silnejšie. Napokom sme sa od seba odtiahli a z tej izby sme bes jediného slova odišli.
Hneď ako sme sa vrátili na párty som Treisi zverila do Danovej opateru vedela som že ten na ňu pozor dá a tak ja som mohla ďalej bludiť po párty a všímať si správanie štvrtákov a ostatních hviezd škole. Pohľad sa mi stretol zjednim stvrtskom mal pri sebe svoje dievča ale ešte ktomu si aj hradal náhradu to na chalanoch doslova neznášam.Odvrátila som pohľad a ďalej som nevenoval pozornosť. Zrazu som zacítila v dave ako mi niekto položil ruky na moje boky. " ale, ale niekto sa tu chce hrať tak sa poďme hrať sním,, náhle som sa knemu otočila a on mal v tvári prekvapení výraz asi to nečakal. Usmiala som sa na neho zvodnim úsmevom a ťahala ho za ruku hore skončili sme v nejakej izbe. Zavrela som za sebou dvere a otočila sa ku chlapcovi podišla som knemu a začala som sa sním z ničoho nič bozkávať.
Hrala som sa sním hodnú chvíľu až sa má snažil vyzliecť vtedi som usúdila že je čas. Otočila som sa knemu náhle a bez jedneho slova som odišla, na ten jeho prekvapení výraz nezabudnem asi nikdy. Páči sa mi keď chalanom dám otestovať na vlastnej koži čo robia z dievčatami ale je tam mali háčik oni sa z dievčatami vyspia až potom ich odkopnu ale som ňou sa k sexu nedostal ešte ani jeden. Hneď ako som opustila izbu som zišla znovu na dolné poschodie a odišla som na tablety a vak bolo plné tak som si išla zastať von. Zrazu tam prišiel ten štvrták oprel sa o stenu neďaleko a raz za čas sa nám stretli pohľady ku ktorým sa vždy usmial ako keby mu to niejak pomohlo.
Nori: prečo snou chodíš keď ju vôbec nelubiš ? á zabudla som veď
odpoveď je tá istá je pekná aj keď duta no aspoň sa môžem
vychvalovat že mám peknú priateľku popri tom mám
ďalších desať. Potom že chodím s ňou len kvôli blablabla
vlastné nemusela som sa ani pitat veď odpoveď už dávno
viem
YOU ARE READING
Prečo Ja ???
RomanceOn: najväčší sukničkár na škole a drží týedžer Ona: v škole dačo také ako šedá myšia ale na parti zatočí nie z jednom chalanom budú veľmi odlišní ale predca ich čosi spojí no uvidíme či na chvíľku alebo na vždy.