Neváhala som ani sekundu otočila som sa a vybehla som hore schodami do mojej izby, rýchlo som za sebou zavrela dvere a asi na tri krát som za sebou zamkla. Hneď na po som pobehpa k nočnému stolíku stáde som si zobrala fotku mami, potom som pobehoa ku stolu skade som schmatla notebook a zrazu som za počula ako otec mieri hore. Podišla som i oknu rýchlo som ho otvorila a pozrela sa dole.
" ou nie to je veľká výška čo teraz urobym ???,,
Pohľad mi skĺzol na dáke káble hneď pri mojom okne zrazu som počula treskot na dvere prutko som sa knim náhle otočila.
Otec: Nori otvor počuješ !
Rýchlo som sa otočila k oknu vyliezla som von a káblami som zliezla dolu, zrazu som počula ako vykopol dvere rýchlo som sa rozbehla na hocijaký smer už som len počula ako za mnou kričí ale bezastaos som ani na chvíľu.
Otec: veď počkaj ja si ťa nájdem a za toto zaplatiš suka mala
Bežala som bes prestávky a bez toho aby som brala ohľad na okolie srce mi išlo vyskočiť z hrude a nohy som si necítila chvála pánu na nebesiach som sa ocitla na cintoríne, z mojich posledných síl som pobehla ku kosatwmu stromu vedľa maminho hrobu, bez váhania som naň viliezla aked som už vedela že som v bezpečí a že mi už nič nehovorí som sa oprela o dosť hrubý konár stromu.
On:
Na párty bolo super ale ona na nej nebola snažil som sa ju pohľadom nájsť ani neviem prečo ale nebola tam. Na obede sa mi zdala aká si šťastná tak som ju videl prvý krát smiať sa.
Zrazu sa pri mne objavila Elison omotala si svoje ruky okolo môjho krku a ja tie moje okolo jej trupu pobozkala ma pred chalanmi a počul som ako pískajú, plieskaju a podobne veci.
Keď sme sa konečne od seba po dlhej chvíli odtiahli som ju pustil a išiel si zobrať niečo na pitie zrazu sa zjavila tieš pri mne.Elison: zlatko deje sa niečo ?
Leo: nie nič prečo málo by sa ?
Elison: zdas sa mi divný taký utrapený no tak zlato odviaž sa
Leo: sľubujem že sa o to pokúsim ale asi to nepôjde vieš dosť ma
boli hlava asi pôjdem domov
Elison: ako chceš zlatko ale daj sa do formy zajtra ťa chcem
normálneho
Leo: rozkaz madam !Zasmiala sa priblížil som sa knej chytil ju okolo pása a pobozkal, hneď na to ona omotala svoje ruky okolo môjho krku a pobozkala ma tieš. Napokom som sa od nej odtiahol a venoval jej sladký úsmev pustila má usmiala sa na mňa až mi zmizla v dave.
" prečo chodím z Elison ? Je fakt pekná chalani mi ju závidia a asi tak už pre nič. To dievča malo pravdu vôbec ju nelubim necítim knej nič iba lásku ktorá je taká malá že ešte aj psa by som ľúbil viac.,,
Ako som sa vybral na odchod som zrazu zbadal fakt kus, naznačil som jej hlavou nech ide zam nou, vyšiel som von podišiel som k autu a zrazu vyšla aj ona. Podišla k autu ktoré som hneď odomkol nasadla do neho a ja som ju napodobnil. Naštartoval som motor a dupol na plyn dievča si ma premeralo a pousmiala sa. Zastal som na kraji mesta ona si na mňa sadla hneď ma začala bozkávať, znova to boli čisto vášnivé bozky nič viac.
Mala na sebe sukňu pod ktorou nemala žiadne spodné prádlo tak že to bolo pre mňa dosť uľakšene zrazu mi rozopla nohavice a začala sa na mne vrtieť privadzalo má to do sialenstva, hned som jej chytil boky na znak toho že možme začať. Z vrecká som si vytiahol mali balíček zrazu mi ho vitrhla z ruky zubami otvorila a hneď aj nasadila. Sadla si na mňa a tím pádom som do nej vnikol keď že bola na vrchu perfektne to zvládla aj sama. Po dosť dlhej dobe sa zo mňa postavila a posadila sa na sedadlo spolujazdca to znamenalo koniec nášmu programu. Pozrela sa na mňa a pousmiala sa ja som jej tieš opätoval usmev napravil som si nohavice a pozrel som sa na ňu.
YOU ARE READING
Prečo Ja ???
RomanceOn: najväčší sukničkár na škole a drží týedžer Ona: v škole dačo také ako šedá myšia ale na parti zatočí nie z jednom chalanom budú veľmi odlišní ale predca ich čosi spojí no uvidíme či na chvíľku alebo na vždy.