Epilóg

69 2 3
                                    


On:

Spoločné sme si upevnili svoje stahu Tomas má konečne začal brať vážne a ja z N. sme na tom čím ďalej tým lepšie.
Erika s Tomasom sa napokom vrátili znova do mesta a ostali pri  nás. Treisi a Keil sa po krátkej pauze dali znova do kopi čo im prospelo oby dvom. Dano konečne zabudol na Elison a začal si všímať iné  dievčatá, Met sa dal do kopi z Arianov a skvelo im to klape. Čo poviem na zvisok party ???

Ben ten si ďalej žije svoj nezavezni život proste Ben.
Lukas si našiel priateľku ale po týždni ju poslal do čerta zevraj mu liezla na nervi.
Hary sa vrátil k svojej bivalke a znova je to náš mali Hery.
John striedal baby ako vždy ale našla sa jedná ktorá sním dokáže poriadne zatočiť hahaha ako N. som ňou .
Gabo ako sa mám knemu vyjadriť ? Tieš si našiel babu ale stále ma oči na druhých a to nieje dobre, návode jeho priateľka vie byť veľmi zlá, ľutujem ťa gabo.
Axel nás dráhy Axel si známosť nehľadá ale svoj život si naplno dokáže uxit aj bez toho.
A Sed ??? Ten má podobní príbeh ako Lukas len ma lepšiu priateľku a začína sa mi zdať že mu nieje ľahostajná.

Ako vidíte každý z nás má vlastný život ale to neznamená že do neho nezapadame. Vždy sme spolu a môžem povedať že som rád že mám takú super partiu a hlavne som rád že mám N. vďaka nej som teraz niekto a viem čo chcem...
A ešte som zabudol na našu Elison tá začala spávať z každým až mi je jej ľúto ...
Otec N. skončil napokom skončil za mrežami až sa tam obesil čo vlasne každému iba spravil sluzbyčku...
Proste doteraz každý z nás si prešiel peklom teraz na nás čaká raj... Aspoň dúfam...

Prečo Ja ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin