~Alegerea~

23 4 0
                                    

Vanessa era la un pas sa fie muscata . Alex era dispus sa faca orice pentru a o salva .
Alex : Te rog , fac orice doar las-o !!
Kate : Intoarce-te pe taramul vampirilor si n-am sa-i fac nimic!
Alex : Bine . Ma intorc!
Vanessa : Alex ..!!
Alex : Vanessa , asa e cel mai bine . Sper sa nu ma uiti vreodata . TE IUBESC !
Kate : Aaa pana aici !!
Si o musca pe Vanessa !!
Alex : Vanessa !! Ai spus ca nu o vei rani !!
Kate : Nu suport sa te vad iubind o alta fata . Mai ales o muritoare.
Alex : Pana acum am vrut sa ma intorc la voi . Dar acum m-am decis . Raman aici .
Kate : Nu poti face asta ! Nu poti trai printre ei !!
Alex : Ba da pot si o voi face !
In acel moment Kate a smulso pe Vanessa din bratele lui Alex .
Kate : Daca tu nu te intorci la noi va veni ea !!
Alex : Las-o impace !!
Kate si Alex au inceput sa se lupte . Si luptandu-se au trecut prin portal si au ajuns pe taramu vampirilor .
Alex : Da-i drumul !!
Kate : Acum e dea noastra si tu nu mai poti face nimic .
Vanessa : Kate .. Daca il iubesti cu adevarat pe Alex atunci nu-i vei face rau nici lui si nici persoanelor pe care le iubeste .
Kate : O spui doar ca sa-ti dau drumul !
Alex : Vanessa are dreptate ! Cat am stat in lumea oamenilor am invatat sa iubesc dar si ce inseamna iubirea .
Kate : Ce inseamna ?
Alex :  Iubirea inseamna sa protejezi persoana iubita . Daca iubesti pe cineva il lasi liber ..si daca se va intoarce inseamna ca a fost mereu al tau .
Kate : Tu te vei intoarce ?
Alex : Depinde doar de tine si de ce alegi . Ori ii dai drumul Vanessei si repari ce i-ai facut . Ori ma pierzi definitiv .

N/A: Aflati ce va alege Kate in capitolul de maine !

Viaţa unui VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum