~Transformarea~

26 3 0
                                    

Kate nu mai stia ce sa faca . Era sigura doar de faptul ca nu-l poate lasa pe Alex sa plece .
Kate : Imi pare rau Alex . Dar nu pot sa te las sa pleci .
Si in acel moment o musca pe Vanessa .
Alex : Vanessa !! Monstrule , ce ai facut ?
Kate : Imi pare rau Alex ! Daca o lasam sa plece ai fi plecat si tu cu ea .
Alex : Sti ceva ... in momente ca astea regret ca sunt ca voi !
Kate : Alex !! Cum poti sa zici asa ceva ?!
Alex a incercat sa scoata veninul din sangele Vanessei dar era prea tarziu . Ea era deja un vampir .
Alex : Vanessa ...
Vanessa : Ce s.a intamplat ?
Alex : Imi pare rau ... iti jur ca am incercat sa te salvez si stiu ca e vina mea . Din vina mea esti un vampir acum
Vanessa : Sunt un vampir ?!!!
Alex : Iarta-ma ..
Vanessa : Nu-mi mai amintesc nimic ...
Kate : Alex , las-o ! Hai sa plecam de aici !
Alex : Nu plec nicaieri ! Si nici nu ma mai intorc aici !
Kate : Alex !!
Alex : Nu Kate ! Ajunge !! Ai facut destul rau . Nu vreau sa stau langa persoane ca tine !
Vanessa : Imi spune si mie cineva cum am ajuns sa fiu un vampir ?!
Alex : Kate te-a muscat .
Vanessa : Kate , de ce ai face asta ?!
Kate : Pentru ca Alex e indragostit de o muritoare ca tine , de asta . Eu il iubesc si nu as fi putut lasa sa se intample asta .
Vanessa : Si crezi ca muscandu-ma rezolvi ceva ? L-ai suparat si mai tare .
Kate : Imi pare rau ...
Alex : Nimic nu o sa repare ce ai facut .
In acel moment Alex arunca cu o piatra in lac si se gandii .
Alex : Piatra !
Vanessa : Ce ?
Alex : Piatra ! Piatra vindecarii . Vindeca pe oricine .
Kate : Nuu !!
Alex : Noi mergem acum sa reparam ceea ce tu ai facut ! Oricum n-am sa ma mai intorc niciodata .
Atunci Kate a plecat furioasa .
Vanessa : Tu .. tu ma placi ?
Alex : Nu .. Eu TE IUBESC ! E o diferenta .
In acel moment a sarutat-o pe Vanessa <3 .
Vanessa nu s-a mai putut oprii din zambit si ii spuse ca si ea il iubeste .
Din nefericire pentru cei doi , Kate a vazut intreaga scena . In acel moment a decis sa se razbune pe Vanessa . Ea ii impiedica pe cei doi sa gaseasca piatra vindecarii .

N/A: Dragii mei, nu prea mai stiu ce sa scriu in urmatorul capitol...Daca doreste cineva sa ma ajute cu aceasta carte va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc!!❤❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 24, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viaţa unui VampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum