ALEX P.O.V
ik kijk naar cat die schattig in mijn arme ligt te slapen. ik kijk op de klok die in de grond zit. 3 uur s'ochtens. ik kijk weer naar cat ze heeft haar mond een beetje open en haar gezicht is ontspannen. ik aai over haar haren. we liggen hier nog maar een uurtje. ik zie haar ogen opengaan. haar blauwen ogen kijken in die van mij er hangt een pluk haar voor haar gezicht die ik achter haar oor stop ze glimlacht naar me. 'heeeii schoonheid' fluister ik in haar oor. 'hiii cutie' zegt ze terug en ze knippert een paar keer met haar ogen. ze gaat rechtop zitten, ik doe hetzelfde en kijk haar in haar mooie ogen aan. ze kijkt naar mijn ogen naar mijn lippen en dan naar mijn sixpack. zachtjes bijt ze op haar lip. 'je bent echt heel sexy als je dat doet weet je dat?' ze bloosd en kijkt me weer in me ogen aan. ik kijk naar haar en we komen dichterbij elkaar. ik sluit me ogen. ik ga naar voren maar voel haar lippen niet meer ik doe mijn ogen open en zie dat ze er niet meer zit. ik kijk om me heen. die koepel is ook weg. ik kijk naar rechts. en daar zwemt ze door het water. ze heeft haar string en bh al aan. ik kijk waar ze naartoe zwemt. kut mijn boxer. ik spring in het water maar als ik weer boven kom staat cat al naast de kant, grijnzend en ze heeft mijn boxer in haar hand. ze draaid zich om en loopt naar het huis. ik klim uit het zwembad en loop achter haar aan. binnen draait ze zich om en draait de deur opslot. 'heeeii, nu kan ik ni binnen'. 'dat raam daar staat open'. leuk dit. ik loop naar het raam. als ik het openmaak en het gordijn aan de kant schuif liggen kelsey en kay daar liggen met een joint in hun handen. ik klim zo zachtjes mogelijk naar binnen. ik draai me weer naar het bed en zie dat ze me allebij aankijken. 'cat heeft de deur dicht gemaakt?' vraagt kelsey. 'ja klopt'. ze grinnikt 'doet ze wel vaker'. ik loop naar de deur. 'wacht wil je ook?' ik draai me om naar het bed en kelsey zit daar met een joint die ze omhoog houd. 'ja is goed, ik haal cat wel even' kelsey knikt en gaat weer liggen. 'cat wil je ook?' roep ik als ik de deur open heb gemaakt. meteen komt ze aanlopen in rode lingerie. had ze die net ookal aan? nouja maakt ni uit het ziet er wel sexy uit. ik hou de deur voor haar open en als ze langsloopt geef ik haar een klap op haar kont. dan pak ik haar bij haar zij vast en trek haar tegen me aan. 'het was niet erg aardig om de deur dicht te maken' fluister ik in haar oor. ze krijgt een rilling over haar rug en ik glimlach. 'nou moet ik je zometeen straf geven' ik laat haar los. 'waar is mijn boxer trouwens?'. 'op de bank'. ik loop naar de bank, pak mijn boxer en trek hem aan. dan loop ik de kamer weer in en ga naast kelsey op het voeteneinde van het bed zitten. mijn arm leg ik om haar zij. kelsey geeft ons 2 joints en cat steekt die van haar aan. dan houd ze het vuur voor me en ik steek de mijne ook aan en neem een grote heis. meteen voel ik hem. cat staat op en loopt naar de boxen. 'buffalo soldier!' roept kay hard. niet veel later dreunt bob marley door de kamer. en cat komt weer gezellig naast me zitten.
JE LEEST
sex drugs and rock&roll
RomanceKelsey en Cat wonen samen en zijn best buddies forever samen gaan ze uit en doen niks anders als dealen drinken druks en sex. (waarschuwing, veel sex)